וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אין לנו קילר אינסטינקט כרגע"

מנג'ר יונייטד ניסה להסביר את איבוד הנקודות הרב בחוץ: "אנחנו לא הורגים קבוצות. אסור לנו לחזור על הטעויות האלה"

שלוש פעמים העונה הובילה מנצ'סטר יונייטד מחוץ לאולד טראפורד, ונאלצה להסתפק בנקודה אחת בלבד. הערב (רביעי), בראיון לתקשורת המקומית, נשמע אלכס פרגוסון מעט מודאג מהטרנד שחוזר על עצמו מספר פעמים במהלך פתיחת העונה המאכזבת של השדים האדומים. "הקבוצה הנוכחית שלנו לא הורגת קבוצות כמו שהיא צריכה. הקילר אינסטינקט שלנו פשוט לא נמצא כרגע, וזה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו".

כשיונייטד לקחה שלוש אליפויות רצופות בין השנים 2006 ו-2009, היא לא נהגה לאבד נקודות כשעלתה ליתרון. "אנחנו משחקים היטב, אבל אנחנו לא אוהבים לאבד נקודות, וזה כל כך קריטי שאסור לנו לחזור על הטעויות האלה בהמשך העונה", המשיך פרגוסון.

המנג'ר הסקוטי הוותיק פחות מודאג מהיכולת, ויותר מהפן הטקטי של שחקניו. "השחקנים הם אלה שזורקים את הנקודות, והם גם אלה שיודעים שהם מספיק טובים כדי לזכות באליפות. כל קבוצה תאבד נקודות. היו לנו משחקי חוץ קשים מול פולהאם ואברטון, ולאחר מכן שיחקנו מול ליברפול בבית. אלה משחקים קשים".

לבסוף, התייחס סר אלכס ליריבה המרה מסטמפורד ברידג'. "הייתם מצפים שצ'לסי תנצח את כל המשחקים. אנחנו, ליברפול וארסנל כבר שיחקנו נגד קבוצות טובות, המבחנים הקשים של צ'לסי עוד לפניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully