וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "תהיה לנו קבוצה שיהיה כיף לראות אותה"

6.10.2010 / 21:14

מאמן עירוני אשקלון בטוח ביכולת של הקבוצה שלו להפתיע. דרור חג'ג': "אני מתחבר ומתאים עצמי לכל מקום אליו אני מגיע"

עירוני אשקלון ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2010/11, בנוכחות בעלי חברת אלדן המאמצת את הקבוצה, יוסי דהן, ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים. הקבוצה הדרומית בליגת העל התחזקה העונה בישראלים המובילים דרור חג'ג' וארז מרקוביץ', הזרים גיי פרויט טים פיקט, דזמון פארמר, ותומאס טרל.

אריאל בית הלחמי אמר: "עברנו קיץ ארוך וידענו שאנחנו לא יכולים להיכנס בתחילת הקיץ ולהחתים שחקנים. לקחנו החלטה לעשות הכל בסבלנות, חיכינו וזה היה קשה. בנינו פה קבוצה טובה, מעניינת ואני חושב שנהיה קבוצה שיהיה כיף לראות אותה. קיבלנו הגרלה קשה, אבל אני מקווה שנוכל לדעת לנצח את המשחקים האלה. אנחנו מכוונים להגיע לשמינייה הראשונה ולחצי גמר הגביע ואם נגיע לשם נקווה להמשיך הלאה".

דרור חג'ג', שהצטרף הקיץ ממכבי חיפה, הוסיף: "כל קבוצה שאני מגיע אליה יש ציפיות אחרות ותנאים אחרים. כמובן שבשנים האחרונות הייתי בקבוצות גדולות, אבל לכל שמקום אליו אני מגיע אני מתחבר למקום ולמה שהוא צריך. אנחנו עובדים קשה ומנסים להתחבר כדי שנגיע לליגה וניתן את המקסימום".

ראשון טרנר התייחס לחיבור: "אני חושב שיהיה לנו קצת קשה כי כל הזמן מגיעים שחקנים חדשים שצריכים להתחבר לשיטה. אני חושב שניכנס לכושר בתחילת הליגה וכל אחד ימצא את המקום שלו. אם אנחנו רוצים לנצח, אנחנו חייבים להיות כמו משפחה".

יוסי דהן הצהיר: "זו שנה רביעית עם הקבוצה. בשנה הראשונה ניצחנו את מכבי תל אביב בבית, בשנייה ניצחנו אותם בחוץ, בשלישית הגענו לחצי גמר גביע המדינה והשנה אני בטוח שנגיע יותר רחוק מזה. כשהגעתי לקבוצה היה לי חלום לראות חמישה אשקלונים על המגרש והשנה אני מסתפק ב-40 אחוז מהחלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully