וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: דרוקר בשלב הבתים, צביקה שרף הודח

אריס הפסידה 93:92 לסופיה והעפילה בזכות המשחק הראשון, סנט פטרסבורג ניצחה 70:78 את גלאטסראיי אך זה לא הספיק

ספרטק סנט פטסבורג עלתה הערב (רביעי) לגומלין מוקדמות היורוקאפ כשהיא יודעת שבפניה עומדת משימה קשה מאוד: מחיקת ההפסד 69:58 לגלאטסראיי מהמשחק הראשון. בשלבים רבים של המשחק הערב נראה היה שצביקה שרף ושחקניו הולכים לבצע את המהפך, אך לבסוף הם נותרו עם המחמאות בלבד, כשניצחו 70:78 וצנחו למפעל היורוצ'אלנג'.

הפתיחה של המארחים היתה מצוינת, ממש לפי התכנון, כאשר כבר ברבע הראשון עלתה סנט פטרסבורג ליתרון 11:23. הטורקים לא ויתרו וצימקו את ההפרש ל-38:33 עם הירידה לחדרי ההלבשה, ונשארו צמודים גם ברבע השלישי, במהלכו השוו ל-50:50. שרף ושחקניו ידעו שעליהם לתת הכל ברבע האחרון, ואכן, ארבע דקות לסיום עלתה סנט פטרסבורג ליתרון מבטיח - 57:71. אלא שפרסטון שאמפרט המצוין קלע שלשה גורלית 42 שניות לסיום, הוריד את ההפרש לחד-ספרתי, ומשם המארחת כבר לא הצליחה להשיג את היתרון אותו היתה צריכה. הנרי דומרקאנט הוביל את המנצחים עם 14 נקודות, שלא הספיקו מול ה-22 של שאמפרט.

במקביל, דרמה גדולה נרשמה גם לנציג הישראלי הנוסף במפעל, שרון דרוקר, שאמנם הפסיד 93:92 לאקדמיק סופיה, אך הצליח להעפיל ביחד עם אריס סלוניקי לשלב הבתים בזכות הניצחון 74:78 במשחק הראשון בבולגריה. פי ג'יי טאקר, שהיה נפלא במשחק הראשון, הצטיין גם הפעם בשורות היוונים עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים, בעוד ניקוס חציברטאס הוותיק קלע שתי קליעות עונשין קריטיות לקראת הסיום, וסיים עם 17.

עדכון ראשון: 19:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully