וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי תל אביב הביסה 1:6 את הפועל ראשון לציון

6.10.2010 / 17:50

הצהובים, ללא שחקני הנבחרות, לא התקשו מול הקבוצה מהלאומית. עטר הבקיע צמד, שערים גם לישראלביץ', עזרן וכחלון

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ושבוע וחצי לפני הדרבי התל אביבי הגדול שהוקדם לשבת הבאה בשעה 21:00, מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) משחק אימון בקרית שלום בו גברה ללא קושי על הפועל ראשון לציון 1:6.

הקבוצה מהמקום השני בליגת העל הופיעה ללא שבעה שחקני הנבחרות, אבל גם כך לא התקשתה להביס את המדורגת שלישית בליגה הלאומית. ברק יצחקי הפצוע הגיע לצפות בקבוצה לאחר שחזר מהניתוח בברצלונה. החלוץ ממתין לדו"ח הרפואי של ד"ר קוגט הספרדי שניתח אותו, כדי לדעת בדיוק כמה זמן ייעדר, ובינתיים יכול היה ליהנות מעוד משחק קליל של חבריו.

יוסי מזרחי בחר לשבץ בחלק הקדמי את מאור בוזגלו, יובל אבידור ואלירן עטר, בהיעדרם של רוברטו קולאוטי ודימיטאר רנגלוב. אחרי 42 דקות בהן לא מצאו שחקני מכבי תל אביב את הרשת, הגיעה השער הראשון במשחק מרגלי עטר, שממשיך את כושרו הטוב מהתקופה האחרונה ולא נראה מתוסכל מכך שלא קיבל זימון לסגל הנבחרת הפעם.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה הכפיל עטר את התוצאה ואת מאזן שעריו במשחק, אחרי עבודה טובה של המחליף תמיר כחלון. גיז'רמו ישראלביץ', שחזר לאחרונה מפציעה קשה ומשתלב יותר יותר, הבקיע בדקה ה-68 את השלישי לפני שהוחלף. צמד המחליפים, יניב עזרן (72) וכחלון (74), העלו ל-0:5 אחרי שבוע בו הושעו מהסגל והוחזרו אליו במהרה. רן בן שמעון צימק לראשון לציון (83) וחאתם אל חמיד, שחקן קבוצת הנוער של הצהובים, חתם את התוצאה בדקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully