וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ': "נצא מתל אביב כמנצחים"

למרות הכושר הירוד של הכוכבים, בנבחרת קרואטיה משדרים ביטחון. ביליץ': "אני מקבל עדכונים שוטפים על הנעשה בישראל"

נבחרת קרואטיה תנחת בארץ ביום שישי בצהריים לקראת משחקה החשוב מול נבחרת ישראל במסגרת בית ו' של מוקדמות יורו 2012 במוצאי שבת. סלאבן ביליץ' ושחקניו המשיכו היום (רביעי) בהכנות שלהם למשחק, כשהמגן איבן סטריניץ' שב לאימונים וצפוי להיות כשיר לשבת. סטריניץ' מתמודד על עמדת המגן השמאלי עם דניאל פראניץ', כשזו נראית כרגע ההתלבטות המרכזית של המאמן הקרואטי לגבי ההרכב שנראה די סגור.

בשער יעמוד ודראן רונייה הוותיק, שאת הופעת הבכורה שלו עשה בניצחון 3:4 על ישראל ב-15 בנובמבר 2006, כשהיה אחראי לשניים מהשערים. ודראן צ'ורלוקה, גורדון שילדנפלד, יוסיפ סימוניץ' וככל הנראה פראניץ' ישלימו את חוליית ההגנה. בקישור ישחקו אוגניין ווקוייביץ' ולצידו שלושה שחקנים בעלי אוריינטציה התקפית: ניקו קרנצ'אר, איבן ראקיטיץ' ולוקה מודריץ'. אדוארדו דה סילבה ואיביצ'ה אוליץ' ישחקו בהתקפה, בהיעדרו של מלאדן פטריץ' הפצוע. גם החלוץ ניקיצה ילאביץ' נופה מהסגל בגלל פציעה וייעדר ככל הנראה שלושה חודשים.

ביליץ' שוחח היום עם התקשורת בארצו וסיפר על העדכונים השוטפים שהוא מקבל מישראל. "אנחנו בוחנים את המחנה הישראלי מאז סיום המשחק שלנו מול יוון", הודה המאמן. "עקבנו אחרי ההופעות של הפועל תל אביב בליגת האלופות, אנחנו מודעים למצב הפציעה של יוסי בניון ויש לי אנשים שמעבירים לי דיווחים יומיים משם. צריך לזכור שישראל היא לא רק בניון, אבל ברור לנו שהיא לא אותה קבוצה איתו או בלעדיו".

לגבי הנבחרת שלו, אמר ביליץ': "יש לנו מספר בעיות. כמה שחקנים לא נמצאים בכושר, כמה סובלים מפציעות, אבל עדיין יש לנו סיכוי טוב מאוד להשיג נקודות בישראל". על הכושר הנחות בו מגיעים החלוצים שלו, הוסיף המאמן: "כל שחקן, במיוחד חלוץ, צריך ביטחון כדי לכבוש. היה עדיף לו הם היו מגיעים אחרי חמישה או שישה שערים כל אחד. תסתכלו על באיירן מינכן, זו לא רק הבעיה של אוליץ', אלא גם של גומז וקלוזה. זה לא אמור להשפיע על המשחק בשבת".

לוקה מודריץ', הכוכב הגדול של קרואטיה, נכנס מבחינת התקשורת במדינתו לקטגוריה של השחקנים הרחוקים כרגע מכושר משביע רצון. "אני באמת לא בכושר טוב", הודה קשרה של טוטנהאם. "עברתי הרבה פציעות, אבל זה לא תירוץ. במשחקים האחרונים שיחקתי 90 דקות ואני מרגיש שאני משתפר".

מודריץ' התייחס לצפוי בשבת מול ישראל והצהיר: "אנחנו פייבוריטים וצריכים להתנהג כך. יש לנו ניסיון טוב במשחקים מול ישראל, ונקווה שזה יישאר כך גם אחרי המשחק הקרוב. הם נבחרת טובה, אבל גם אנחנו ואני מאמין שיש לנו את הכלים והאיכויות ושנצא מתל אביב כמנצחים. מה שבטוח, יהיה משחק שונה מזה לפני ארבע שנים. ניצחון בישראל יהיה צעד משמעותי מבחינתנו בדרך ליורו, למרות שהמוקדמות רק בתחילתן. זה מאוד חשוב לנו כי ממתינים לנו עוד הרבה מכשולים בדרך".

גם איבן ראקיטיץ', קשרה של שאלקה שצפוי להגיע בקרוב גם עם קבוצתו לישראל, רחוק מכושרו המוכר. "זה תורם לי לביטחון שאני בין ה-11 המתוכננים להרכב", אמר ראקיטיץ'. "המועדון שלי כרגע נמצא במצב בעייתי, אנחנו נלחמים על כל נקודה ולא נראים כל כך טוב. אני מרגיש קצת יותר טוב מבחינה אישית ומוכן לקראת משחק הנבחרת. כל כולי מרוכז בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully