וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה במשבר? מצלדר הלך לפסיכולוג

הבלם לקח קשה את מצב הקבוצה, סיפר כי זה עזר לו להתמודד טוב יותר עם הלחץ, אך מאשים: "המשבר נפל בעיקר עליי"

שאלקה אמנם עדיין רחוקה מלהיות הקבוצה המאיימת שהיא הרגילה אותנו בשנה שעברה, אבל מי שמחפש פתרונות אישיים למצב הוא כריסטוף מצלדר, שחקן הקבוצה, שסיפר כי הוא פנה לפסיכולוג ספורטיבי במטרה להתגבר על היכולת האישית שלו מתחילת העונה.

"ההתנהגות שלי כבר לא בידיים שלי", סיפר מצלדר ל'בילד'. "חשבתי על הכל וזה מה שבחרתי לעשות. אני עובד עם מאמן במובן המנטלי. זה מלמד אותי איך להתמודד טוב יותר עם לחץ".

מי שספג מהאוהדים את מרבית הטענות בשל היכולת שלו בתחילת העונה הוא הבלם הוותיק, שהגיע מריאל מדריד. "זה היה לא ייאמן", הוסיף מצלדר. "הייתה היסטריה לגבי, וזה לא היה הוגן. הסיטואציה שלנו נפלה בעיקר על הגב שלי". מצלדר נשאל כיצד שאלקה אמורה לצאת מהמצב, והשיב: "אנחנו צריכים לחשוב עכשיו על הכבוד שלנו. כולם משחקים מתחת לרמה שלהם ואנחנו לא עומדים בציפיות. אנחנו לא עוזרים אחד לשני מספיק על המגרש".

לסיום שידר מצלדר תקווה ששאלקה אכן בדרך לצאת מהמשבר, ואמר: "זה מתסכל שבשנה שעברה כולם נאבקו כדי לשחק בליגת האלופות ואילו עכשיו אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי לא לשחק שם בעונה הבאה. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לצאת מהמשבר ואת זה אנחנו צריכים לעשות רק על ידי מעשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully