וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ליברפול: "אני מצפה שהעסקה תושלם תוך שבוע"

מרטין ברוטון מקווה שסירובם של היקס וג'ילט למכור את הקבוצה בטענה שמדובר במחיר נמוך משוויה, לא ימנע את המהלך

אחרי יום שלם של ספקולציות סביב הודעתה של ליברפול על כך שקיבלה שתי הצעות מצוינות לרכישת המועדון, הודיעה ההנהלה הבוקר (רביעי) על כך שקיבלה את הצעתה של NESV, תאגיד הספורט של ניו אינגלנד, שמחזיק בבעלותו גם את קבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס, תמורת 300 מיליון ליש"ט.

אלא שבינתיים נראה שמה שיכול למנוע את הוצאת העסקה אל הפועל הם היקס וג'ילט, שמתנגדים למהלך ודורשים להכניס אנשים מטעמם להנהלה החדשה כדי לשמור על אחיזה בקבוצה. סיבה נוספת שגורמת להתנגדותם היא המחשבה שהקבוצה נמכרת במחיר שנמוך משוויה הריאלי. הסבך הזה אמור להיפתר בבית המשפט.

יושב ראש הקבוצה מרטין ברוטון מעריך בכל מקרה שהסוגיה תתבהר בקרוב ובתוך שבוע תימכר הקבוצה: "המפתח כאן הוא הסוגיה המשפטית. אנחנו צריכים להגיע לבית המשפט ואז הרוכשים יוכלו להשלים את העסקה. אנחנו צריכים לקבל אישור גם מהנהלת הפרמיירליג ואני בטוח שזה לא משהו שיפריע. זה אמור להימשך שבוע".

כזכור, לפני מספר חודשים הוצעה ליברפול למכירה במחיר של 800 מיליון ליש"ט, שמאז ירד ל-600 מיליון ליש"ט. הבעלים הנוכחיים טום היקס וג'ורג' ג'ילט צריכים למצוא רוכש עד ה-15 באוקטובר, או שהמועדון יעבור ל"רויאל בנק" של סקוטלנד, לו חייבת ליברפול מרבית מחובותיה, המוערכים בכ-351 מיליון ליש"ט.

"מוקדם יותר הביע ברוטון את שביעות רצונו מהמהלך, ואמר: "אני מאושר שהצלחנו להגיע לסיכום. אני מצר על כך שהבעלים הנוכחיים עשו הכל כדי למנוע את העסקה. ההנהלה החליטה לקבל את הצעתה של NESV כיוון שהיא עמדה בקריטריונים שקבענו לעצמנו מראש. הפילוסופיה של הרוכשים החדשים היא לנצח, כפי שהם הדגימו עם הרד סוקס".

הודג'סון: "מאמן לא הופך לחסר יכולת בשלושה חודשים"

במקביל לתהליך הרכישה, הלחץ על כתפיו של רוי הודג'סון רק הולך וגובר. הכישלון המתהווה בליברפול הוא התמודדות יומיומית עבור מי שרק בשנה שעברה היה אחד ההפתעות הנעימות של השנה כשהצעיד את פולהאם לגמר הליגה האירופית. אלא שהודג'סון לא מתרגש מהמשבר שפוקד את האדומים ומסביר שלא הפך השנה להיות מאמן פחות טוב.

"אני לא חושב שמאמן הופך לחסר יכולת בשלושה חודשים, כי בחודש מאי חגגתי באירופה עם פולהאם", סיפר הודג'סון לעיתונאים. "אני יודע מה השאלה שהולכת להישאל, אבל היא לא צריכה להישאל על ידי אנשים שנמצאים בכדורגל זמן רב, מכיוון שכולנו יודעים שבכדורגל יש רגעים טובים ורגעים פחות טובים".

אחרי שביום ראשון ליברפול הפסידה לבלקפול 2:1 וירדה אל מתחת לקו האדום כשיש לה שש נקודות בלבד משבעה משחקים, הודג'סון התבקש לתת הסברים. "בחודש מאי היה לי רגע פנטסטי ופה בחודש אוקטובר יש לי רגעים רעים, אבל אני לא חושב שפתאום השתניתי או איבדתי את היכולת ששירתה אותי כל כך טוב ב-35 שנות אימון".

על הפגרה שבאה עבורו בזמן טוב, אומר הודג'סון: "השחקנים לא יהיו כאן שבועיים, אני לא אראה אותם וזה ייתן קצת אוויר עבורי. יהיה נחמד להעביר איתם את הזמן בימים הקרובים כדי לפחות לעזור להם להמתיק את הגלולה אחרי ההפסד לבלקפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully