וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בנינו קבוצה הגנתית טובה"

5.10.2010 / 22:40

מאמן הפועל ירושלים התייחס לניצחון על ליאז': "משחק מרגש, ניצחנו תודות להגנה". רנדל: "הקבוצה אוהבת לשחק על אנרגיות"

מגד גוזני

קטש: "מצאנו את השחקנים המתאימים לנצח"

הפועל ירושלים החדשה של עודד קטש קיימה הערב (שלישי) את משחק הבית הראשון שלה לעונת 2010/11 עם ניצחון 73:84 מרשים על ליאז' הבלגית והעפלה ליורוקאפ, לאחר שבמפגש הראשון בין השתיים ניצחה 59:62. ארבעה מהזרים שהגיעו הקיץ למלחה רשמו משחק טוב, כשבריאן רנדל הוביל את טבלת הקלעים עם 16 נקודות, ג'ייסון ריץ' הוסיף 15, וויל סולומון קלע 13 וסם קלנסי תרם 12 ושבעה ריבאונדים.

הקפטן החדש, אורי קוקיה, היה מצוין ואסף 11 ריבאונדים. בצד הפחות נעים נרשם עימות בין המאמן ליובל נעימי, כשבמהלך המשחק אמר קטש לרכז: "אם אתה לא רוצה לשחק, שב על הספסל" ולא החזיר אותו לשחק. לאחר המשחק, זעם אביו של נעימי על המאמן.

קטש אמר בסיום: "זה היה משחק מרגש, כמו הראשון. זה היה בדיוק כמו שציפיתי שיהיה. אני חושב שניצחנו תודות להגנה שלנו בשני המשחקים. מצאנו את השחקנים שניצחו את המשחק ואני מאוד מרוצה. בנינו את הקבוצה כדי שתהיה קבוצה הגנתית טובה".

רנדל, שהיה הקלע המוביל של ירושלים, הוסיף: "תכנית המשחק שלנו הייתה להתנפל עליהם מהרגע הראשון, והיה לנו משחק נחמד מאוד. התרכזנו במשחק ההגנה ויש לנו הרבה נשקים בהתקפה. האווירה כאן היא כמו בקולג', אני חושב שהקבוצה שלנו אוהבת לשחק עם אנרגיה וזה מתאים לקהל שלנו. עכשיו ניקח את הדברים צעד אחרי צעד".

גיירגיה: "בעיה שלנו הייתה מהעונשין"

המאמן המפסיד, דריו גיירגיה, אמר: "אני חושב ששיחקנו מאוד יציב במחצית הראשונה, אבל חזרנו מהמחצית רע מאוד. נגד קבוצה כמו ירושלים חייבים לקחת ריבאונדים טוב ולשלוט בהתקפה. לא עשינו את זה והם צברו ביטחון במחצית השנייה. הבעיה הכי גדולה שלנו הייתה זריקות העונשין. למרות הכל, אני מאושר שמסרנו 19 אסיסטים".

שחקן הקבוצה, ג'י מויה, הוסיף: "קיבלנו כמה החלטות רעות וירושלים השתמשו בזה כדי לצאת למתפרצות. נלחמנו עד הסוף וזו הצורה בה נשחק עד סוף העונה. הפועל היא קבוצה מאוד אתלטית וקשה מולה בהתקפה. ירושלים יכולה לעשות דברים שונים ומגוונים בשני צידי המגרש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully