וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי: "אם נשמור טוב, יהיה קשה לעצור אותנו"

מאמן הפועל תל אביב נשמע אופטימי אחרי ה-69:90 על עירוני נהריה. שאול אייזנברג: "עוד תראו שתהיה לנו קבוצה טובה"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

הפועל תל אביב הצליחה להשיג הערב (שלישי) פתיחה חלקה בליגה הלאומית עם ניצחון 69:90, שהופך למתוק במיוחד כשמסתכלים על זהות יו"ר היריבה, שאול אייזנברג. לא פחות מ-200 אוהדים נלהבים ליוו את האדומים לצפון וחזרו מאושרים בזכות 26 נקודות של בריאן אוסברי, שנראה גדול בהרבה על הליגה הלאומית, לפחות נכון לעכשיו.

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי, אמר בסיום: "אני מכיר את הליגה הזאת טוב. היתרון שלנו זו ההגנה, אין הרבה קבוצות ששומרות בליגה ויש תמיד תוצאות גבוהות. אם נשמור טוב יהיה קשה לעצור אותנו. בימים הגדולים של הפועל לא נסעו איתנו כל כך הרבה אוהדים למשחקי חוץ"

מתן נאור הוסיף: "ציפינו למשחק קשה, ידענו שלא יהיה פה קל. הם קבוצה שזורקת הרבה מבחוץ ולקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק. לא משחק גדול שלנו, אבל היה חשוב לנצח ועשינו את העבודה שלנו".

המצטיין במשחק, בריאן אוסברי, אמר: "זו פתיחה נהדרת של העונה, זו הצהרת כוונות מבחינתנו ואני מרוצה מאיך שנראינו היום. התאהבתי בקבוצה כבר מהיום הראשון, אנחנו נתחבר ככל שהעונה תתקדם. אני מאמין שנוכל לעמוד במשימה שלנו להגיע לליגת העל".

יו"ר עירוני נהריה, שאול אייזנברג, אמר: "אם נצטרך לעשות שינוי פה או שם, אנחנו נעשה. הליגה הזאת מוכרעת באפריל ומאי. אנחנו בסך הכל שבועיים אימונים. אי אפשר לצפות למשהו גדול אחרי כל כך מעט זמן. שיחקנו נגד קבוצה עם גרעין טוב, קבוצה שרצה כבר שנתיים ביחד ואני חושב שאתם עוד תראו את נהריה כקבוצה אחרת".

מאמן נהריה רועי אייזנברג הוסיף: "היה ברור שאנחנו בשלב מוקדם של האימונים ושיחקנו נגד הקבוצה הכי מאומנת בליגה וצירפה שני זרים מצוינים. תוך חודש או חודשיים אנחנו נראה הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully