וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי ת"א ניצחה את קאזרטה 69:80

מחצית שניה מצוינת של הצהובים הקנתה להם ניצחון נוסף באיטליה, במשחק ההכנה האחרון באירופה. פרקינס ופארגו בלטו

לאחר שזכתה בטורניר ההכנה בפולין והפסידה פעמיים בטורניר ברוסיה, ערכה הערב (שלישי) מכבי תל אביב החדשה את משחק ההכנה האחרון שלה באירופה, כשפגשה את קאזרטה האיטלקית. אחרי שהביסה אמש 64:86 את ברינדיסי החלשה נתקלה הערב סגנית האלופה הצהובה בקבוצה מעט טובה יותר, אך בסופו של דבר, בזכות רבע שלישי מצוין, הצליחה לנצח 69:80.

סופוקליס שחורציאניטיס הפצוע לא נטל חלק במשחק הערב, ובהיעדרו העלה בלאט בחמישיה את דורון פרקינס, ג'רמי פארגו, גיא פניני, ליאור אליהו וריצ'רד הנדריקס. המשחק התחיל צמוד, כשבתום הרבע הראשון הוליכה מכבי תל אביב 12:16. פרקינס והנדריקס בלטו במהלך שני הרבעים הראשונים, ודאגו שהצהובים יירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 30:35.

פרקינס את פארגו הלהיבו ברבע השלישי, כאשר דקות טובות גם של ליאור אליהו העלו את הצהובים ליתרון שיא - 36:52. קזארטה עוד הצליחה לצמק, וסגרה את הרבע בפיגור 55:47 בלבד, אלא שפארגו ודייויד בלו לא נתנו לאיטלקים לחזור, וארבע דקות לסיום שוב צמח היתרון הצהוב, ונעצר על 54:73. קאזרטה שוב צימקה, הפעם עם 3 שלשות רצופות, אך לא יותר. זה נגמר ב-69:80 למכבי תל אביב, שתפתח את דרכה בגביע הליגה ביום שני, אז תפגוש את הפועל ראשון לציון.

קלעו למכבי תל אביב: דורון פרקינס 17, ג'רמי פארגו 15, ריצ'רד הנדריקס 11, ליאור אליהו 10, צ'אק איידסון 8, דייויד בלו 8, יניב גרין 6, גיא פניני 3, טל בורשטיין 2.

בלאט: "אנחנו רחוקים שבועיים מהמקום הנכון"

"היה משחק אימון טוב לשתי הקבוצות", אמר בסיום דייויד בלאט. המאמן נשאל על ההבדלים בין שני המשחקים באיטליה, ואמר: "במשחק נגד ברינדיסי הם היו חסרים כמה משחקים ואנחנו לא, לכן היה מאוד קל. היום חסרנו את סופו, אבל אנחנו קבוצה חזקה יותר ואני מקווה שנמשיך כך. קצת מפריע לי שלא הרגנו את המשחק כשיכולנו ונתנו להם להישאר בתמונה, אבל אפשר ללמוד מהמשחק הזה ולצאת עם חיוך בזכות ניצחון יפה וכמה דקות טובות מאוד של כדורסל שהראינו.

"הנסיעה הזו לאיטליה היתה עוד מיני-מחנה ואנחנו חוזרים ארצה קצת יותר טובים", המשיך בלאט. "אני חושב שאנחנו עדיין רחוקים כשבועיים מהמקום הנכון. שיחקנו שני משחקים בשלושה ימים, אנחנו לא חדים בהתקפה. ההגנה שלנו טובה אבל צריך להשתפר בהתקפה". לבסוף, התייחס המאמן לפציעתו של סופוקליס שחורציאניטיס, שלא נטל הערב חלק במשחק, ואמר: "הבעיה שלו בעין מוכרת לנו והכל תחת שליטה, לא מדובר במשהו חמור, פשוט לא רצינו לסכן אותו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully