וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונדרליי לושמבורגו יאמן את פלמנגו

אלופת ברזיל ממשיכה למנות מאמנים. יהיה הרביעי שלה העונה, וינסה לחלצה ממצב הביש. נשיאת המועדון: "הוא מושלם עבורנו"

המאמן ונדרליי לושמבורגו מונה היום (שלישי) לאימון אלופת ברזיל, פלמנגו. לושמבורגו, שפוטר לפני כשבועיים מאתלטיקו מיניירו, יהיה המאמן הרביעי של אלופת ברזיל העונה, והוא יחליף בתפקיד את סילאס, שפוטר ביום שני לאחר שניצח משחק אחד ב-10 המשחקים בהם היה מופקד על הקבוצה. כזכור, רק ביום שבת האחרון שחקן העבר האגדי זיקו התפטר מתפקידו כמנהלה המקצועי של הקבוצה, לאחר שטען כי קבוצת אוהדים ירדה לחייו ולא נתנה לו לעבוד בשקט.

"הוא המאמן שמתאים מבחינת הרזומה שלו לפלמנגו", אמרה נשיאת המועדון הכי פופולארי בברזיל פטריסיה אמורים. "הם שני חלקים שמתאימים באופן מושלם. אני מאמינה בעבודה שלו ושמחה שהוא קיבל את ההצעה שלנו, שהיא לטווח ארוך. אנחנו מתחילים את העבודה שלנו על תכנית הנוער".

לושמבורגו, ששיחק בפלמנגו בין השנים 1971-1978, חתם עד סוף עונת 2012, וינסה בין היתר לשנות את הרושם הרע שהותיר לפני שפוטר מהקבוצה ב-1995. לושמבורגו, המאמן הברזילאי המעוטר ביותר שזכה בחמש אליפויות, יצטרך קודם כל העונה להציל את הקבוצה מהמצב הנוראי בו היא נמצאת, כאשר האלופה הברזילאית, שניצחה משחק אחד ב-13 האחרונים שלה, מדורגת במקום ה-15 בליגה (מתוך 20 קבוצות) והיא רק ארבע נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully