וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות מופת לשחקני נבחרת גרמניה

נשיא המדינה והקנצלרית קיימו טקס מיוחד לשחקנים והצוות המקצועי. לאהם: "כבוד גדול", לב: "שמח שיש הכרה למי שעבד"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

נבחרת גרמניה העניקה לאוהדי הכדורגל חוויה חד פעמית במונדיאל 2010, כשהציגה כדורגל סוחף ורווי שערים, שכלל ניצחון 1:4 על אנגליה בשמינית הגמר ו-0:4 ענק על ארגנטינה ברבע הגמר. היום (שלישי) קיבלו שחקני הנבחרת והמאמן, יואכים לב, אות כבוד שנקרא "לאורל ליף" מנשיא המדינה כריסטיאן וולף והקנצלרית אנגלה מרקל, שהודתה שהיא מעריצה שרופה של בסטיאן שווינשטייגר. הטקס נערך במשכנו הרשמי של הנשיא בברלין, שם נמצאת הנבחרת לקראת משחקה מול טורקיה ביום שישי הקרוב במסגרת מוקדמות יורו 2012.

וולף נשא דברים במעמד המרגש: "הניצחון ושערים מרשימים הם לא חזות הכל בספורט. הופעה ספורטיבית צריכה לכלול: הוגנות, כבוד ליריב, גישה חיובית אפילו לאחר הפסדים והנחישות לעשות את הטוב ביותר שאתה יכול בשביל הקבוצה, אך גם בשביל האוהדים שלך באצטדיון ואלה שצופים בטלוויזיה".

קפטן הנבחרת, פיליפ לאהם, אמר: "זה כבוד גדול בשבילנו לקבל את התואר הזה ואנחנו מאוד גאים. זה ארוע משמעותי בשבילנו". מאמן הנבחרת, לב, שזכה בעיטור מיוחד, הוסיף: "אני שמח שמי שעבד קשה במהלך המונדיאל מקבל הכרה על כך. אני חושב שהנבחרת שלנו ייצגה כבוד, אמביציה, משחק הוגן ולא רק על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully