וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הדרבי התל אביבי יוקדם ליום שבת

הפועל תל אביב עשויה לפגוש את מכבי ב-16 באוקטובר (21:00). ידין חתם ל-3 שנים, ירוויח כ-220 אלף דולר לעונה

מאמצה של הפועל תל אביב להזיז את הדרבי ליום שבת (16 באוקטובר) יישא ככל הנראה פרי כאשר בהתאחדות לכדורגל עשויים להודיע לקבוצה שהמשחק אכן יתקיים ביום שבת, ולא כפי שהיה נראה תחילה ביום ראשון.

מי שהערים תחילה קשיים על הזזת המשחק ליום שבת היה הערוץ הראשון, שמשדר את המשחק, כיוון ששידורי אמצע השבוע מניבים רייטינג רב יותר. בכל זאת, בערוץ צפויים להחליט, ביחד עם ההתאחדות לכדורגל ועם גורמים נוספים, להסכים לבקשת האדומים להזיז את המשחק ביממה אחורה. אם אכן המשחק, במסגרת המחזור השישי של ליגת העל, ייערך ביום שבת הוא יתקיים כנראה בשעה 21:00 וישודר בערוץ הראשון.

אחת הסוגיות שעומדות על הפרק וקשורה באופן ישיר להזזתו של המשחק היא איזה משחק תשדר צ'רלטון. בדרך כלל המשחק המרכזי של צ'רלטון משודר ביום שבת בשעה 19:30, מכיוון שהדרבי יוזז כנראה ליום שבת אז משחקה של בני יהודה נגד בית"ר ירושלים, אחת האופציות לשידור, צריך לזוז לשעה אחרת או ליום אחר (אולי ראשון). כרגע מתנהלים מגעים מרתוניים כדי למצוא פתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים.

רצונה של הפועל תל אביב להקדים את המשחק נובע לאור העובדה שביום רביעי באותו שבוע (20 באוקטובר) תשחק הקבוצה האדומה נגד שאלקה הגרמנית בגלזנקירשן במחזור השלישי של ליגת האלופות, ובקבוצה רוצים לעשות הכנה מיטבית ככל האפשר.

ידין חתם לשלוש שנים

קשר הפועל תל אביב, אביחי ידין, חתם היום (שלישי) על חוזה לשלוש שנים במועדון, וסיים למעשה את הסאגה שנמשכה מסיום העונה שעברה, והגיעה לשיא כשהחרים אימונים בעונה הנוכחית. החוזה החדש בא לשדרג את שכרו במועדון לאחר הדאבל בעונה שעברה וההעפלה לליגת האלופות. ידין אמור להשתכר כ-220 אלף דולרים לשנה, וסעיף השחרור שלו יעמוד על מיליון יורו. אגב, ידין סובל מדלקת בגיד הפיקה שבברך, והוא מושבת מאימונים לפחות עד לתחילת השבוע הבא.

ללא ידין והליגיונרים ערכה היום הפועל תל אביב אימון בוקר. אלי גוטמן יודע כי רק ביום שישי הבא כל שחקני הנבחרת יצטרפו לאימונים ולכן בזמן שנותר עד אז, מנסה המאמן לערוך תרגילים להגנה הלוקה בחסר מתחילת העונה.


עדכון ראשון 15:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully