וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "מצפה לי תקופה לא פשוטה"

5.10.2010 / 17:00

חלוץ מכבי ת"א שב מברצלונה לאחר הניתוח בברכו: "אם אחזור קודם, זה יהיה פרס". כחלון ועזרן יחזרו להתאמן עם הקבוצה

ברני ארדוב

תמיר כחלון ויניב עזרן, שלא הורשו להתאמן ביום ראשון עם חבריהם במכבי תל אביב בשל העובדה שלא נכחו בשבת בבלומפילד (למרות שלא התלבשו בסגל), התנצלו היום (שלישי) בפני חבריהם לקבוצה, שבו להתאמן ובכך למעשה נסגרה הפרשה. במכבי מעדיפים לשמור על השקט התעשייתי בתוך המועדון וגם המקרה הזה נסגר בצורה שקטה יחסית ובמהירות. לירן שטראובר החולה וגיז'רמו ישראלביץ' (סיבות אישיות) שוחררו מהאימון, בעוד מחר ב-16:00 תקיים הקבוצה משחק אימון בקרית שלום מול הפועל ראשון לציון.

בצוות המקצועי ייאלצו להתחיל את ההכנות לדרבי נגד הפועל תל אביב בסגל מצומצם בשבוע וחצי הקרובים בשל העובדה שהאימונים יתקיימו ללא שחקני הנבחרות השונות, כאשר רוברטו קולאוטי, גל אלברמן, דור מלול ויואב זיו נמצאים בסגל הנבחרת הבוגרת שמתכוננת לצמד המשחקים נגד קרואטיה ויוון, בעוד שהאריס מדוניאנין (בוסניה), סאבו פאביצ'ביץ' (מונטנגרו) וכן החלוץ הבולגרי דמיטאר רנגלוב המריאו למחנות האימון של נבחרותיהם, שמתכוננות אף הן למשחקים בין ארציים בסוף השבוע הקרוב.

חלוץ הקבוצה ברק יצחקי, שעבר ניתוח בברכו הפגועה, שב היום ארצה מברצלונה לאחר שהחל שם את טיפולי הפיזיותרפיה כחלק מתהליך השיקום הארוך שהוא צפוי לעבור כעת. בסוף החודש אמור יצחקי לערוך בדיקה נוספת בברכו הפגועה, ואז גם יוכלו ראשי המועדון לקבל אינדיקציה נוספת לגבי תקופת ההחלמה הצפויה לחלוץ.

כידוע, בניתוח שבוצע בברכו על ידי ד"ר רמון קוגאט הספרדי התברר כי הוא אינו זקוק, ככל הנראה, לשחזור של הרצועה הצולבת, מה שאמור בסיטואציה מסוימת להקל ולקצר את הליך החלמתו של החלוץ. במכבי מקווים בכל אופן שיצחקי ישוב עוד העונה למגרשים, אולם גורמים במועדון הדגישו בכל תוקף כי אין הם מתכוונים להאיץ בחלוץ ואף להיפך. הוא יקבל את כל הזמן שיידרש לו כדי להחלים לחלוטין ולחזור לכושר משחק מלא, וזאת על פי קצב ההחלמה האינדיבידואלי של גופו.

עם נחיתתו אמר יצחקי: "אני מתחיל עכשיו בשיקום ויש לי עבודה קשה. אני מקווה לחזור מוקדם אבל אם זה יקרה זה יהיה פרס בשבילי". על השהות בספרד, אמר יצחקי: "התארחנו אצל דודו אוואט. כולם באו לראות את מסי, אנחנו את דודו, ואני שמח שהבאנו לו קצת מזל. יצא לי לראות את שני המשחקים של מכבי ואני הכי שמח שיש כשהקבוצה מנצחת למרות שכרגע אני לא חלק מהקבוצה. כשהבקענו אפילו קפצתי ברגל אחת".

עוד הוסיף החלוץ: "אני אמור לטוס שוב לברצלונה לקראת סוף החודש לביקורת נוספת כדי לראות מה מצב הברך ואם הניתוח עבר בהצלחה. אני יודע שאני מתחיל בתהליך של שיקום ומצפה לי תקופה לא פשוטה. אני כמובן אשמח אם תקופת ההחלמה תתקצר, אבל כרגע זה מוקדם לדעת ואנחנו נמתין לראות מה יגיד הדו"ח הרפואי".

שבעה משחקני קבוצת הנוער זומנו היום לסגל נבחרת הנוער לקראת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 19. השוער השלישי מייק חן הושאל היום להפועל כפר שלם עד חודש ינואר.

עדכון ראשון: 12:36
עדכון אחרון: 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully