וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "אנחנו לא יכולים לדעת איפה נשתלב"

5.10.2010 / 12:09

מכבי ראשון לציון פתחה את העונה במסיבת עיתונאים, והמאמן אפי בירנבוים רמז על חוסר ודאות. דווין מיטשל חתם בקבוצה

מכבי ראשון לציון ערכה הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2010/11. במהלך מסיבת העיתונאים הכריז היו"ר משה קליסקי על החתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי דווין מיטשל (1.96 מ'), ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון ושוחרר במהלכה בשל פציעה. מיטשל בן ה-28 שיחק 15 משחקים בשורות חולון בחצי השני של העונה שעברה, והעמיד ממוצעים של 16.1 נקודות, 3.7 ריבאונדים, 3.0 אסיסטים ו-3.7 איבודים. בקבוצה עושים מאמצים על מנת להחתים שחקן נוסף, כשעודד שעשוע החל להתאמן אמש בשורותיה. ראשון לציון תשחק ביום שני במסגרת גביע הליגה מול מכבי תל אביב ותפתח בעוד שבועיים את משחקי הליגה מול ברק נתניה בבית. בקבוצה עדיין מחפשים ספונסר ראשי שיתמוך במועדון לקראת העונה הקרובה.

"אני שנה שנייה בקבוצה, ההכנה היא טובה, אבל התוצאות לא טובות", אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים אפי בירנבוים, "אנחנו לוקים בחסר, הליגה התחזקה מכיוון שיש רק עשר קבוצות. נצטרך לענות על זה באימונים חזקים, הרבה זיעה, והרבה יכולת. רצינו המשכיות יותר גדולה, אבל היות ולא הצלחנו להתמודד בליגה של 10 קבוצות על ישראלים רבים, אז הלכנו על קו של צעירים. בינתיים אנחנו משלמים על זה, נקווה שזה ישתנה בקרוב. ננסה להשתדרג, אנחנו עובדים חזק. אנחנו לא יכולים לדעת איפה נשתלב".

בירנבוים הוסיף כי: "חשש יש לפני כל עונה בכל קבוצה. החשש זה היופי של הספורט, שאתה לא יודע לאן אתה הולך. במסגרת הזאת אתה עושה כל מאמץ כדי להצליח. אף אחד לא מגדל פה שחקנים. כל מה שמעניין פה אנשים זה הניצחונות. אנחנו צריכים להתחזק כדי שהקבוצה הזאת תוכל להתמודד מול כל קבוצה בליגה הזאת".

הקפטן יהוא אורלנד אמר כי: "אנחנו עושים הכנה טובה, עובדים קשה, יש פה חבר'ה צעירים שמאוד רוצים, כמובן שגם הוותיקים בגיל עובדים קשה ואף אחד לא נח על זרי הדפנה. הפסדנו כמה משחקי אימון ומבחינתי אין לזה משמעות. כרגע התבשרתי שהוחתם עוד זר, ואני מקווה שהוא יעזור לנו מאוד".

ראש העיר דב צור סיכם את מסיבת העיתונאים: "השקעה בספורט, ובמקרה שלנו בכדורסל, זה לא רק מה שאנחנו נותנים לראשון, אלא מתבטאת בהרבה היבטים ברחבי העיר. אנחנו בונים עוד חמישה אולמות ברחבי העיר. עיריית ראשון לציון מאפשרת מעבר לתמיכה המאוד מסיבית שהיא נותנת ישירות לקבוצות הספורט, לנוער של ראשון, כר תמיכה טוב שהוא יבוא לידי ביטוי בקבוצות הספורט התחרותיות שלו. לא נהיה שבעי רצון מהתוצאות של קבוצת הכדורסל בשנים האחרונות, אני שמח על המגמה השנה של קבוצת הכדורסל, אני מכיר את התהליכים האלה, של ללכת על צעירים לעומת חיזוק חיצוני, את הסיכונים שיש בכל אחת מהדרכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully