וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר בן עמי: "שופט הזוי, שריקה הזויה, בושה וחרפה"

5.10.2010 / 11:58

חבר הנהלת הפועל רמת גן לא נרגע בעקבות שיפוטו של אוראל גרינפלד, שפסק פנדל שלא היה לטובת עירוני קרית שמונה

גם הבוקר (שלישי) סערו הרוחות בהפועל רמת גן בעקבות שיפוטו של אוראל גרינפלד, אמש במשחק ההפסד של הקבוצה 1:0 לעירוני קרית שמונה. כזכור שרק גרינפלד לפנדל שלא היה לחובת רמת גן בדקה ה-39, כאשר סימן על הנקודה הלבנה בעקבות נגיעת יד של חלוץ רמת גן קרום ביבישקוב בתוך הרחבה, אולם השופט טעה בגדול שכן ביבישקוב נדחף בגסות על ידי שחקן קרית שמונה בטרם פגע הכדור בידו.

"זו פשוט בושה וחרפה", אמר הבוקר חבר קבוצת הניהול של הפועל רמת גן, שחר בן עמי: "השופט הזה הזוי לגמרי, השריקה הזויה, ואין ספק שהוא זה שהכריע את המשחק. מתסכל מאוד להתכונן כל כך הרבה לקראת משחק כזה שבסוף מוכרע על ידי השופט, אבל אין מה לעשות כרגע, אי אפשר לשנות את תוצאת המשחק לצערי. אני רק מקווה שהוועדה המקצועית של איגוד השופטים תעשה את המוטל עליה והמבין יבין", הוסיף בן עמי.

בנוסף לפנדל השגוי שנשרק לחובתה של הפועל רמת גן, הורחק מאמן הקבוצה שלומי דורה במחצית השנייה, כאשר על פי המצוין בדו"ח השיפוט כתב השופט גרינפלד כי דורה אמר לעברו "אתה כלומניק". יש לציין כי מי שהסב את תשומת ליבו של גרינפלד למילים אלו היה השופט הרביעי אשר כהן, שהיה בסמוך לספסלה של רמת גן. דורה שהורחק, ראה את המשך המשחק מאחת מפינות המגרש,כאשר כעת הוא צפוי לעמוד לדין משמעתי. בסיום המשחק כעס דורה מאוד על שיפוטו של גרינפלד ואף אמר לאנשי הטלוויזיה בחצי חיוך: "תנו לשופט את הפלזמה, הוא איש המשחק".

ברמת גן גם התלוננו על תוספת הזמן הזעומה בת שלוש הדקות, שהוסיף צוות השופטים בסיום המשחק. "איך יכול להיות שהוא הוסיף רק שלוש דקות? אם היו חמישה חילופים בחצי השני ורק זה מחייב תוספת של שתי דקות וחצי ובנוסף היו פציעות של שחקנים ובזבוזי זמן של שחקני קרית שמונה", אמר גורם ברמת גן בסיום המשחק.

למרות ההפסד הכואב, קיבלו שחקני הקבוצה מחמאות מהצוות המקצועי, על הלחימה ובמיוחד על משחק ההגנה לאורך המשחק, כאשר מי שקיבלו את מירב המחמאות היו צמד הבלמים אלין טופוזקוב שעלה לשחק פצוע ויקיר שינה, שהצליחו פעם אחר פעם לסכל את נסיונות הכיבוש של התקפת קרית שמונה. הבלם הספרדי פאבלו בונדיאה ישב אמש 90 דקות על הספסל ונראה שמעמדו בקבוצה הולך ונחלש. גם הקשר קלאודיו ריברו ממשיך לאכזב ביכולתו ואתמול הוא הוחלף בדקה ה- 68. ברמת גן כבר נשמעו לחשושים כי השניים עשויים להיחתך במועד ההעברות בחודש ינואר. מי שעשוי לשוב לסגל הקבוצה במשחק הליגה הקרוב בעוד שבועיים נגד מכבי נתניה הוא הקשר עומר בוקסנבוים, שהחלים כמעט לגמרי מקרע ברצועה הצולבת בברכו. 'בוקסה' כבר עורך אימונים מלאים עם חבריו ועשוי לשבת על הספסל נגד נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully