וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי: טבז לא אוהב את הבונקר של מנצ'יני

נמשכת המתיחות בין קפטן מנצ'סטר סיטי למאמן: טבז ביקר את הסגנון ההגנתי, מנצ'יני זעם, ובין השניים פרץ עימות קולני

מנצ'סטר סיטי העפילה בתום המחזור האחרון למקום השני בפרמיירליג, ומייקל אסיין מצ'לסי אף הצהיר ש"סיטי היא האיום הכי גדול עלינו העונה", אבל מבתרר שלא הכל תכול אצל התכולים. מאמן הקבוצה רוברטו מנצ'יני וקפטן הקבוצה קרלוס טבז היו מעורבים בתקרית במהלך המחצית המשחק מול ניוקאבל (1:2), כשהתעמתו ביניהם בצורה בוטה.

על פי הדיווחים באנגליה, טבז לא מרוצה מהסגנון ההגנתי שמכתיב מנצ'יני בקבוצה, והתפרץ לדבריו של האיטלקי בזמן התדרוך שלו במחצית. המאמן, שגער בשחקניו על הופעתם בחצי הראשון ול ניוקאסל, לא אהב את קריאת התיגר על סמכותו המקצועית. הוויכוח בין השניים התגבר והפך לצעקות, ומנצ'יני דרש מהשחקן למלא אחר הוראותיו.

ב"סאן" אף דווח כי מנצ'יני קילל את טבז וצעק לעברו "לך ... עם אמא שלך", ושהארגנטינאי הניף את ידיו קדימה בצורה מאיימת, אך הרוחות נרגעו מהר. לקראת סיום המשחק השחקן הוחלף, והשניים לחצו ידיים.

זו הפעם השנייה שטבז מתעמת עם מנצ'יני, כשבשנה שעברה הארגנטינאי לא אהב את הפיטורים של המאמן הקודם מארק יוז, ואף תקף את האימונים האינטנסיביים מדי של המאמן החדש. טבז, שבתחילת השנה קיבל את סרט הקפטן כצעד בונה אמון, לא אוהב את בדידותו בהתקפה, והסגנון של סיטי מתבטא היטב בהפרש השערים: הקבוצה כבשה תשעה שערים בלבד בשבעה משחקים, אך גם ספגה רק שלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully