וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "הברכיים שלי רק ב-60 אחוז כשירות"

קובי שיחק רק 6 דקות, מינסוטה ניצלה את זה כדי להביס את הלייקרס 92:111 במשחק ההכנה בלונדון. וובסטר וביזלי בלטו

לאחר שניו יורק וניו ג'רזי פגשו את מילאנו ומכבי חיפה בהתאמה, קיבלנו הערב (שני), לראשונה העונה, משחק טרום עונה בין שתי קבוצות NBA. אחת מהן זכתה באליפות בעונה שעברה ועונה לשם לוס אנג'לס לייקרס, בעוד היריבה, מינסוטה, היתה אחת הקבוצות הגרועות אשתקד. ועם זאת, השתיים נפגשו באולם O2 המפואר שבלונדון, ויחסי הכוחות היו ברורים, אם כי מפתיעים משהו. זה נגמר ב-92:111 לזכות מינסוטה הצעירה, אם כי חשוב לציין כי קובי בריאנט שותף רק לשש דקות בשורות הלייקרס, בעוד פאו גאסול שיחק 23 דקות ורון ארטסט 16.

בריאנט סובל מפציעה בברכו, ואחרי המשחק סיפר כי "היא בערך ב-60 אחוז בריאות". בריאנט סיפר על הכאבים הגדולים מהם סבל בפלייאוף בעונה שעברה, כשעבר טיפול במהלך הסדרה מול אוקלוהומה, והתנצל: "רציתי לעלות לשחק עוד מול מינסוטה, אבל הברכיים כאבו, הנעליים היו פתוחות, ופשוט לא יכולתי לחזור".

המשחק נפתח צמוד למדי, כאשר המצטיין בשורות הטימברוולבס היה לא אחר ממייקל ביזלי, הבחירה מספר 2 בדראפט לשעבר, שהגיע בקיץ ממיאמי בנסיון לשקם את הקריירה. הערב הפורוורד הצעיר, המוכשר והבעייתי נראה מצוין, במיוחד במחצית הראשונה. מנגד היה למאר אודום הבולט בשורות הלייקרס, ואחרי מחצית צמודה הצליחה קבוצתו של קורט רמביס לברוח, עם דקות מצוינות של ביזלי ומארטל וובסטר, כאשר שלשה של השני קבעה 67:82 למינסוטה, אחרי רבע שלישי מדהים של 18:32.

משם הלייקרס כבר לא חזרו, כאשר ארבע דקות לסיום ההפרש של הזאבים הצעירים הגיע עד 20, וכמו מרבית המשחק, היו אלה השחקנים הצעירים והמחליפים ששיחקו אחד נגד השני בדקות הגארבג' הרבות. וובסטר סיים 24 נקודות, בעוד ביזלי הוסיף 21 ב-18 דקות. מנגד, למאר אודום הוביל את הלייקרס עם 17 נקודות, כאשר שאנון בראון ודרק פישר הוסיפו 13 ו-12 בהתאמה עבור האלופה, שסבלה מאחוזי קליעה נוראיים (44 אחוז ל-2, 28 אחוז ל-3, 54 אחוז מהקו). ביום חמישי תפגוש אלופת ה-NBA את ברצלונה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully