וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "לא אתנצל על הניצחון"

מאמן קרית שמונה לא התאכזב מהיכולת החלשה ב-0:1 על הפועל ר"ג. דורה: "ק"ש ברמה שלנו. השיפוט היה בושה וחרפה"

היא הייתה רחוקה מלהבריק, כפי שעשתה בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב, אבל עירונית קרית שמונה אספה עוד שלוש נקודות חשובות, ושבה, לפני יציאת הליגה לפגרת הנבחרות, למקום הראשון בליגת העל לאחר הניצחון 0:1 על הפועל רמת גן במשחק שנעל את המחזור החמישי בליגה.

"אם היה דבר אחד ברור לכולם זה שיהיה קשה", אמר מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון בסיום. "הבעיה היא לא בלהוריד את השחקנים לקרקע, אבל היה לי ברור שאחרי משחק כמו בבלומפילד יש ציפייה שהדברים ילכו חלק, אבל במשחקים כאלה רק התוצאה חשובה, ואני לא מתכוון להתנצל על הניצחון הזה.

"כשרמת גן לחצו עלינו לא הסתדרנו עם זה טוב ולא היינו טובים באף פרמטר, איבדנו הרבה מאוד כדורים, אבל הרבה יותר קל לי בתור מאמן לתקן את הדברים האלה אחרי ארבעה ניצחונות ותיקו. אדאג לכך שנשפר את הקבוצה כדי לשמור על המקום בו אנחנו נמצאים, אבל בשקט".

שוער הקבוצה גיא חיימוב, שסיפק הופעה מעולה עם כמה הצלות גדולות, אמר: "אחרי הפועל זה היה משחק מאוד קשה, והיינו צריכים לשמור על ריכוז גבוה, אני שמח שזה הצליח לנו. שלוש נקודות זה הדבר הכי חשוב, נעבוד על הדברים שלא היו טובים, בכל זאת זו קבוצה צעירה שרוצה להצליח".

דורה: "על שופט אי אפשר להכין וידאו"

מן העבר השני אמר מאמן הפועל רמת גן שלומי דורה, שהורחק בדקה ה-60 מחוץ לתחומי המגרש: "אני יכול לכעוס על השחקנים שלי רק על כך שהם החמיצו במחצית הראשונה, ועל זה שלא ידענו לנצל את הפתיחה הלא טובה של קרית שמונה. אני מוריד את הכובע בפניהם. אם לא הגול שקיבלנו, לקרית שמונה הייתה אולי נגיחה אחת לשער וזה הכל, הגענו ליותר מצבים. עם כל הכבוד לקרית שמונה היא קבוצה ברמה שלנו, ובאנו לשחק פה פתוח".

על השיפוט הוסיף דורה: "זו הייתה בושה וחרפה. הוא קיבל החלטה שהכריעה את המשחק. חבל לנסוע 250 קילומטר, לקחת קבוצה לבית מלון, להכין וידאו, לסגור את היריבה הרמטית, ואז לקבל את זה. על שופט אי אפשר להכין וידאו, והוא עוד הוסיף חטא על פשע כשהוא הרחיק אותי. מי שיצא פה איש המשחק זה השופט וזה אומר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully