וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א פנתה להתאחדות: תזיזו את הדרבי לשבת

הקבוצה רוצה לפנות לעצמה יותר זמן למפגש עם שאלקה, שייערך ימים אח"כ. לאלה ינותח בעוד כשבוע וייעדר כחצי שנה

הפועל תל אביב פנתה היום (שני) באופן רשמי להתאחדות לכדורגל בבקשה לערוך את הדרבי התל אביבי נגד מכבי במסגרת המחזור השישי של ליגת העל ביום שבת (16 לאוקטובר) ולא ביום ראשון (17).

כזכור, בעוד כשבועיים אמורה לארח הקבוצה האדומה את הצהובה בדרבי החם של תל אביב. ההתאחדות לכדורגל טרם קבעה את מועדו של המשחק, אלא שבאותו שבוע תטוס הדאבליסטית הישראלית לגרמניה למפגש ליגת האלופות במחזור השלישי של המפעל נגד שאלקה הגרמנית בגלזנקירשן.

המשחק עצמו באלופות ייערך ביום רביעי באותו שבוע, ובקבוצה רוצים להקדים את המשחק נגד מכבי עד כמה שאפשר, כדי שיוכלו לטוס ולעשות הכנה מיטבית ככל הניתן למשחק החוץ שלה באירופה.

עוד לפני כן, הפועל חסרה היום באימון הקבוצה את שחקני נבחרת ישראל: איתי שכטר, גילי ורמוט, דדי בן דיין, דני בונדר, ערן זהבי ובן סהר, שזומן היום לסגל הנבחרת. מי שעוד נעדר מהאימון הוא השוער וינסנט אניימה, שאמור לצאת בקרוב למשחקה של נבחרת ניגריה נגד נבחרת גינאה. אלא שלאור ההתפתחויות האחרונות, לפיהן פיפ"א החליטה להשעות את נבחרת ניגריה מכל פעילות, בהפעול בודקים לגבי אניימה, שכבר קיבל זימון רשמי מהנבחרת האפריקאית לפני כמה ימים.

לאלה ינותח וייעדר עוד חמישה-שישה חודשים

בתוך כך, בהפועל הביעו חשש גדול כי חלוץ הקבוצה מהראן לאלה גמר את העונה באופן סופי עד סיומה. החלוץ נבדק היום (שני) על ידי רופאו, ד"ר אגר, ולאחר הבדיקה נקבע כי לאלה יצטרך לעבור ניתוח השתלת סחוס, איחוי המיניסקוס ושחזור הרצועה, דבר שיגרום לו להיעדר בין חמישה לשישה חודשים מהמגרש, כך לפי הערכת רופאו.

בהפועל קיוו שלאלה, שכזכור נפצע בברכו במשחק גביע הטוטו בדרבי נגד מכבי תל אביב והושבת, יהיה כשיר כבר בחודש פברואר לערך, ולכן קיבלו את הבשורה המרה באכזבה גדולה. כידוע, לאלה מוערך מאוד במועדון על ידי כל ולאורך השבועות האחרונים קיבל עשרות טלפונים מאוהדי הקבוצה שייחלו להחלמתו ולחזרתו המהירה למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully