וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תבקש לקיים את הדרבי בשבת

האדומים יתארחו אצל שאלקה ביום רביעי שאחרי הדרבי ורוצים להתכונן כראוי. שביעות רצון גדולה משי אבוטבול והחלוצים

את הבוקר שלאחר הניצחון על מכבי נתניה, פתחה הפועל תל אביב כשאנשיה ושחקניה הרבה יותר רגועים מאשר אחרי ההפסד לקרית שמונה לפני שבוע. לאדומים היה חשוב יותר מהכל לחזור מהקופסה עם שלוש נקודות, גם על חשבון הצגת כדורגל אטרקטיבי, וגילי ורמוט סיכם: "ניצחנו באחד ממשחקי החוץ הקשים שיש וחזרנו לליגה. יש לנו עוד הרבה מה לשפר ונבוא מוכנים לדרבי".

בתוך כך, השחקנים עצמם יודעים שהיכולת שהציגה אתמול הקבוצה לא תספיק נגד הצהובים, שנראים מצוין בשבועות האחרונים. "אתמול באנו להילחם ולהוציא ניצחון" אמר אחד האדומים. "אבל אנחנו לא משלים את עצמנו, אנחנו חייבים להשתפר כדי שיהיה לנו סיכוי בדרבי. זה משחק שיכול להשפיע לנו על כל העונה, אם ננצח נצא מהמשבר, ואם נפסיד זו תהיה מכה שיהיה לנו קשה להתאושש ממנה".


הפועל אולי עדיין לא הייתה בשיאה, אך עם זאת האדומים יכולים להסתכל על שתי נקודות חיובית . הראשונה היא שיתופו של שי אבוטבול בהרכב. הקשר קיבל הרבה מחמאות על היכולת שהציג והוא צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בהרכב על חשבונו של רומן רוקי, ממנו תנסה הפועל להשתחרר בינואר הקרוב. השנייה, היא כאב הראש החיובי נוכח העובדה ששלושת החלוצים, טוטו תמוז, בן סהר ואיתי שכטר, כבשו ושיחקו היטב. לקראת הדרבי נראה שלאלי גוטמן צפויה התלבטות בין סהר לתמוז, כשמקומו של שכטר בהרכב מובטח.

אפרופו הדרבי, ההתאחדות לכדורגל עדיין לא פרסמה את התאריך בו הוא יתקיים. המשחק בכל מקרה לא יוכל להיות משוחק ביום שני מכיוון שלאדומים מצפה משחק חוץ נגד שאלקה ביום רביעי שלאחר מכן. אם המשחק ייקבע ליום ראשון ה-17 באוקטובר, הפועל כנראה תבקש להקדימו ליום שבת כדי שתוכל להגיע כבר ביום ראשון לגרמניה ולהתכונן כראוי למשחק בזירה האירופאית. בהפועל קיימת דאגה מכך ששחקני הנבחרת לא יזכו למנוחה השבוע ולא ישתתפו באימוני הקבוצה עד לאחר משחק הנבחרת ביוון בשבוע הבא.

עוד בעניין הדרבי: האדומים יקצו לאוהדי מכבי את שערים 10 ו-11 (שער 8 מאוכלס במנויים של הפועל) וכן מתכננים להקצות לצהובים מספר מוגבל של כרטיסים ליציע הכבוד, זכר למחלוקת בין הקבוצות, שהחלה בשלהי העונה שעברה והמשיכה בגביע הטוטו העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully