וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוניס: "נתמודד על כל התארים בכדורסל הישראלי"

4.10.2010 / 15:56

יו"ר בני השרון, שערכה מסע"ת לפני פתיחת העונה, מכוון גבוה. דן שמיר, שלא אוהב את כל הברברת: "רוצים להגיע לפיינל פור"

בני השרון ערכה היום (שני) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת פתיחת עונת 2010/11. הקבוצה של אלדד אקוניס התחזקה השנה בלי ניילון, שרון ששון, דן גרונפלד, פילברטו ריברה וסם הוסקין ולפי יכולתה במשחקי האימון מסתמנת כאחת הקבוצות הטובות בליגת העל. במסיבת העיתונאים נכחו מלבד ההנהלה והצוות המקצועי גם הבעלים לני רקנאטי וסגן ראש עיריית הרצליה יונתן יסעור, שהפתיע ודיבר על שיתוף פעולה אפשרי עם עיריית רעננה על הקמת אולם משותף גדול יותר.

"בני השרון זה מקום שכיף לי מאוד להיות בו, אני מאוד אוהב אותו. התחייבתי למקום הזה לזמן ארוך טווח, ואחרי שנה במועדון אני בוודאי יודע למה עשיתי את זה", אמר המאמן דן שמיר במסיבת העיתונאים, "זה סביבה מקצועית ומהנה. אני מאוד אוהב את הקבוצה שיש לנו השנה, ממה שיש לנו עד עכשיו אנחנו מרגישים שיש לנו דבר טוב ביד שאפשר להצליח איתו.

"אני ממש לא מפחד לדבר על זה, אני לא אוהב את הברברת הרגילה בתחילת עונה ובסוף משחק", הוסיף שמיר. " לדבר לא עוזר, יש הרבה קבוצות ששוות פיינל פור, אנחנו רוצים להיות שם, אף פעם לא נכנסתי להצהרות ודיבורים. במונחים של אגרוף אנחנו רוצים להגיע לקרב האחרון ולתת את המכה הכי חזקה שלנו. יש עוד הרבה בדרך כדי שנגיע לשם".

ארז כץ: "המועדון שלנו מתנהל ברמה הכי גבוהה בארץ"

הקפטן ארז כץ אמר: "זה כבוד גדול עבורי להתחיל את העונה החמישית שלי בקבוצה. לפעמים לא מתייחסים לקבוצה הזאת, אבל זה מועדון גדול, מועדון רציני, מתנהל ברמה הכי גבוהה בארץ. מבחינת הציפיות שלנו, בשנים האחרונות היינו מאוד קרובים, אבל היה חסר לנו תמיד את הגרוש ללירה במשחקים הגדולים. בשנה שעברה הצלחנו בעונה לא גדולה להגיע לגמר הגביע ולקחת את מכבי תל אביב לחמישה משחקים ברבע גמר הפלייאוף, וזה דברים שלא קורים הרבה פעמים בארץ. עם החיזוקים שלנו נוכל להגיע למעמדים האלה ומשם כמובן לנסות לקחת גם את התארים שיש על השולחן".

הבעלים לני רקנאטי אמר: "כל שנה עם האופטימיות שלה, בנינו קבוצה אטרקטיבית מאוד, עם שחקנים טובים מאוד, בראשם לי ניילון שחזר אלינו. אנחנו מכוונים לרמות הכי גבוהות, רוצים להגיע לפיינל פור ומעבר לכך, וכמו כן גמר גביע".

היו"ר אלדד אקוניס סיכם ואמר: "בנינו השנה קבוצה שמאמינה בעצמה, שבכל משחק באה לנצח. יש פה שחקנים שמאוד מאמינים ביכולתם, שחקנים שמאמינים בהישגיות ובתארים, ומן המשתמע בזה, בכל משחק אנחנו יכולים לבוא והמשחקים יהיה תלויים בנו. אנחנו כאן כדי להתמודד על כל התארים בכדורסל הישראלי, אני לא מתבייש להגיד את זה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully