וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו: "אנחנו בכיוון הנכון"

קפטן יובנטוס מרוצה מה-0:0 מול אינטר: "הוכחנו שאנחנו יכולים להיות קבוצה יציבה וחזקה". בניטז: "נשתפר כשהפצועים יחזרו"

יובנטוס ידעה כי הדרבי ד'איטליה נגד אינטר הוא הרבה יותר מעוד ממשחק קלאסי בין שתי ענקיות הכדורגל האיטלקי, אלא משחק שיכול להגדיר עבורה את המשך העונה. הגברת הזקנה פתחה את העונה בצורה מגומגמת, ולמרות שלא ניצחה אמש (ראשון) בסן סירו, התיקו 0:0 מול אלופת איטליה ואלופת אירופה, והיכולת הטובה שהפגינה, השאירו אותה אופטימית לקראת ההמשך.

"היינו טובים ולא ויתרנו על הנקודה", אמר קפטן הביאנקונרי אלסנדרו דל פיירו, אנחנו מרוצים מהתוצאה הטובה". שתי הקבוצות הפגינו משחק ברמה גבוהה, ויובה, שבעטה 7 פעמים לסגרת שערו של ז'וליו סזאר, הייתה יכולה לצאת עם יותר מנקודה, אבל הנסיך יודע שזהו שלב אחד בדרך ליכולת המצופה מקבוצתו. "אם נשחק באותה נחישות שהראנו מול אינטר, נהיה טובים. הוכחנו שאנחנו יכולים להיות קבוצה יציבה וחזקה. לא ספגנו, ואנחנו בכיוון הנכון".

גם מאמן הזברות לואיג'י דל נרי יצא מעודד מהמפגש: "האיזון שלנו טוב, אנחנו יותר מרוכזים ועוזרים אחד לשני. עצרנו את ההתקפה של מנצ'סטר סיטי בליגה האירופית, ועצרנו את ההתקפה של אינטר, וזה סימן טוב לעתיד".

מאמן אינטר רפא בניטז סיפר לתקשורת האיטלקית את חוויותיו מהדרבי ד'איטליה הראשון שלו, והיה מאוכזב מהתוצאה: "סבלנו מחוסר מזל, יכולנו לנצח. אנחנו סובלים מפציעות וכשגוראן פנדב, חאבייר זאנטי וטיאגו מוטה יחזרו, המצב ישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully