וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסיב פאוול חתם בהפועל חולון

4.10.2010 / 8:30

הפורוורד האמריקאי (29, 2.01), ששיחק בעברו במיאמי, מגיע כזר שלישי לקבוצה של דני פרנקו, אחרי ששיחק אשתקד ביוון

הפועל חולון החתימה הבוקר (שני) את הפורוורד האמריקאי קאסיב פאוול שיהיה הזר השלישי של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. בחולון ניסו בימים האחרונים להגיע לסיכום עם מספר מועמדים ופאוול, שהיה אחד השחקנים הבולטים לחיזוק, סיכם את תנאיו אמש. השחקן צפוי להצטרף לקבוצה בהמשך השבוע ולשחק במדי הקבוצה כבר בגביע הליגה בשבוע הבא במשחק מול ברק נתניה. בחולון מעריכים כי בשלב זה תפתח הקבוצה את העונה עם שלושה זרים בלבד, כשמלבד פאוול חתומים בקבוצה רוברט היית וריץ' מלצר. שחקן נוסף שעשוי להצטרף בתקופה הקרובה הוא דרור דוידי שמתאמן עם הקבוצה.

פאוול (29, 2.01), יליד ניו ג'רזי, בוגר מכללת טקסס טק משנת 2003, הגיע לראשונה לאירופה בעונת 2003/4 לקבוצת ריפלקס בלגרד, אך לאחר שלושה משחקים שוחרר וסיים את העונה באריס סלוניקי. בעונת 2004/5 כמעט והתקבל למינסוטה, אך נחתך לפני תחילת העונה ובילה את העונה ב-CBA. לאחר עונה נוספת ב-CBA הגיע פאוול בעונת 2006/7 לספרטק סנט פטרסבורג הרוסית, בה שיחק 15 משחקים. בעונת 2007/8 זכה פאוול לשחק במיאמי היט לאחר עונה מצוינת בליגת הפיתוח של ה-NBA. ב-11 משחקים במיאמי רשם פאוול 7.6 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לאחר החוויה במיאמי יצא פאוול לליגה הסינית בה שיחק 12 משחקים במדי ז'ייניאנג בהם רשם 25.8 נקודות ו-9 ריבאונדים בממוצע למשחק. פאוול חזר בהמשך אותה עונה לליגת הפיתוח, אך לא הצליח להכנס לתקופה נוספת ל-NBA. בעונה שעברה שיחק פאוול במדי טריקאלה מהליגה היוונית ובעשרה משחקים במדי הקבוצה קלע 11.9 נקודות והוסיף 3.8 ריבאונדים בממוצע. הקיץ ניסה את מזלו בליגת הקיץ במדי גולדן סטייט אך לא הצליח להשיג חוזה למחנה הסופי של הקבוצה.

בינתיים בחולון ממשיכים בהכנות לקראת פתיחת העונה, ובמועדון מקווים להגיע לרף 500 המנויים שהוצבו בתחילת העונה. עד כה נמכרו כ-350 מנויים, ובקבוצה מוסרים שניתן לרכוש מנויים גם באתר האינטרנט הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully