וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "רוח הלחימה קיימת, אנחנו פשוט לא יציבים"

רוי הודג'סון לא מצא תירוצים אחרי ההפסד של ליברפול לבלקפול: "מה שאגיד חסר משמעות". ונגר: "היינו טובים יותר והפסדנו"

דידייה דרוגבה אוהב לשחק נגד ארסנל. הערב (ראשון), בניצחון 0:2 של צ'לסי על הקבוצה מצפון לונדון, דרוגבה כבש את שערו ה-13 ב-13 משחקים נגד התותחנים, וגם העלה את מאזנו העונה לשישה שערי ליגה. דרוגבה, שכבש את השער הראשון במשחק, אמר בסיומו: "אני נמצא במקום הנכון, בזמן הנכון. כבשתי שער דומה בליגת האלופות, אבל השער הזה טוב יותר כי הוא העלה אותנו ליתרון". דרוגבה הודה שהדרבי נגד ארסנל היה בחלקים מסוימים בשליטתה של היריבה, ואפילו סיפר על שיחתו עם המנג'ר קרלו אנצ'לוטי במהלך המשחק.

"ניגשתי לאנצ'לוטי כי הרגשתי שאנחנו לא משחקים טוב בהגנה", סיפר דרוגבה והוסיף: "לא עשינו את מה שהיינו אמורים לעשות, אבל המחצית השניה הייתה טובה בהרבה, אפילו שהיינו צריכים לסבול".

כעת בצ'לסי יכולים לצאת בשקט לפגרת הנבחרות, כשקבוצתו של דרוגבה מקדימה בארבע נקודות את השנייה מנצ'סטר סיטי ובשבע נקודות את ארסנל. דרוגבה התייחס לעניין ואמר: "זו דרך מצוינת לצאת לפגרה. אנחנו מובילים למרות שהפסדנו למנצ'סטר סיטי, עכשיו ההרגשה היא נהדרת".

מהצד השני, מנג'ר ארסנל ארסן ונגר לא הסתיר את אכזבתו מהעובדה שקבוצתו הפסידה למרות שזה היה משחק די פשוט, כהגדרתו. "חבל לי על השחקנים שלי כי הם הופיעו למשחק בגישה נהדרת. שלטנו במשחק ובאופן מפתיע זה היה אפילו קל, אבל יצאנו ממנו ללא נקודות", אמר ונגר והוסיף: "המשחק הזה היה צריך להיות גמור עוד לפני שהתחלנו אותו, אני לא יודע איך החמצנו את הנגיחה מקרוב, אבל במשחק כזה חייבים לנצל מצבים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד משחקים כאלה, כי צ'לסי הייתה בידיים שלנו ברוב שלבי המשחק. יש להם חלוצים נהדרים והם ידעו להעניש אותנו בזמן. אני לא אבקר את המשחק של צ'לסי כי היא ניצחה אותנו".

הודג'סון: "חבל שלא היו לנו עוד 15 דקות"

הצרות של ליברפול נמשכו היום כשהיא הפסידה 2:1 לבלקפול, ועם שש נקודות בלבד בשבעה משחקים, האדומים מוצאים את עצמם מתחת לקו האדום. מנג'ר ליברפול, רוי הודג'סון, נאלץ לספק לא מעט הסברים בסיום המשחק ואמר: "זו תוצאה רעה מאוד, ויום נוראי. ההישג הגדול הזה של בלקפול הוא הסיוט שלנו. כל דבר שאומר לא ישנה את זה, וזה יהיה חסר משמעות אם אדבר בצורה חיובית ואגיד שהיינו צריכים להשוות".

ובכל זאת, הודג'סון גם סיפק תירוצים לתקשורת הבריטית בסיומו של המשחק ואמר: "בלקפול באמת שיחקה טוב מאוד במחצית הראשונה, ואולי ליציאתו המוקדמת של פרננדו טורס (פציעה) הייתה השפעה פסיכולוגית על השחקנים. הוא סובל ממתיחה במפשעה, אני עדיין לא יודע עד כמה הפציעה חמורה אבל היא הגיעה לנו בהפתעה".

הודג'סון המשיך והסביר: "אני לא חושב שזה קשור לגישה של השחקנים, אבל בתחילת המשחק אנחנו לא מסוגלים להגיע לרמת המתח שאליה אנחנו מגיעים בתחילת המחצית השנייה. אנחנו לא צריכים לספוג שני שערים כדי להתחיל להגיב ולשחק. רוח הלחימה של הקבוצה עדיין נמצאת שם, כי לא יכולתי לבקש מהשחקנים שלי שום דבר במחצית השנייה. חבל שלא היו לנו עוד 15 דקות לשחק".

על מצבה הכללי של ליברפול אמר הודג'סון: "אנחנו אחרי שבעה משחקים ויש לפנינו עוד 31. אני לא חושב שהדאגות שלי נתונות כרגע לעובדה שאנחנו מתחת לקו האדום, אלא לזה שאנחנו צריכים להיות יציבים במשך 90 דקות משחק". בכל מקרה, אין ספק שהודג'סון יצטרך לספק לא מעט תירוצים לחברי ההנהלה של הקבוצה, ששמעו את האוהדים זועקים לפיטוריו ולמינויו של קני דלגליש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully