וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן כבשה את הפסגה

הקבוצה מבריטני שוב הרשימה בבית, עם 1:3 על טולוז שהקפיץ אותה למקום הראשון. ליל שלישית אחרי 1:3 על מונפלייה

איבוד הנקודות של סנט אטיין ב-1:1 הביתי מול מארסיי בשבת, העניק לראן הזדמנות לעלות למקום הראשון, והיא עשתה זאת בעזרת 1:3 ביתי מצוין על טולוז הרביעית. מוקדם יותר הערב (ראשון) הצטרפה ליל לצמרת כשעלתה למקום השלישי עם ניצחון 1:3 על מונפלייה. פריס סן ז'רמן וניס נפרדו ב-0:0.

ראן - טולוז 1:3

ראן עטה על ההזדמנות שנפלה בחיקה ועלתה לפסגה הצרפתית עם ניצחון ביתי 1:3 על טולוז, שמצידה ממשיכה לאבד גובה אחרי פתיחת עונה מרשימה. הקבוצה של פרדריק אנטונטי נהנתה שוב ממשחק מצוין של ז'רום לרואה וסילבן מארבו. האחרון בישל לרומן דנזה בדקה ה-44 וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה עשר דקות לסיום, כשבתווך סידר לרואה הוותיק שער נגיחה לבלם קאדר מנגאן (77). מוסא סיסוקו צימק בדקה ה-88. ראן עדיין ללא הפסד העונה.

ליל - מונפלייה 1:3

המארחת השיגה תיקו מאכזב בליגה האירופית מול גנט, אבל בליגה היא עדיין בלתי מנוצחת וגם את הפער מהמוליכה היא מצמקת אט אט. מוסא סו, שהגיע הקיץ מראן, קיבל את המקום בהתקפה והחזיר עם צמד מנצח שהעלה את מאזנו לארבעה שערים. הסנגלי נגח לרשת בדקה ה-19 והשלים צמד בדקה ה-32 מבישול של הבלם אדיל ראמי. אוליבייה ז'ירו השווה זמנית עבור מונפלייה עם פנדל בדקה ה-23. אדן הזארד הבלגי נכנס כמחלי, ובדקה ה-80 בישל לז'רביניו את השער השלישי שחתם את התוצאה.

פריס סן ז'רמן - ניס 0:0

החבורה של אנטואן קומבוארה קיוותה להמשיך לצבור נקודות ולהתקדם במעלה הטבלה, אבל הפעם נתקלה ביום גדול של דויד אוספינה בשערה של ניס ונותרה מתוסכלת. השוער הקולומביאני עצר ניסיונות של ננה וגיום הוארו, ונעזר בבכורה סולידית בהגנה של המגן פרנסואה קלרק, ששוחרר מליון בקיץ וחתם בקבוצה בשבוע שעבר. פ.ס.ז' שומרת על שער נקי בפעם השישית ברציפות, אבל הפעם זה הספיק רק לנקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully