וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 0:2 את באיירן מינכן

הקבוצה של קלופ השיגה ניצחון שישי ברציפות משערים של באריוס (52) ושאהין (60), ושמרה על הסגנות. הפסד לשטוטגרט

אחרי שאתמול (שבת) שמרה מיינץ על מאזנה המושלם, שאלקה רשמה הפסד נוסף והמבורג הצליחה לרשום ניצחון חשוב שהעלה אותה למקום השביעי, ננעל הערב המחזור השביעי בבונדסליגה. במשחק המרכזי ניצחה בורוסיה דורטמונד 0:2 את באיירן מינכן. שטוטגרט פתחה את משחקי היום עם עוד הפסד מביש, הפעם 2:1 בבית לאיינטרכט פרנקפורט. לשחקניו של כריסטיאן גרוס זהו הפסד שישי בשבעה מחזורי ליגה והם כמובן נותרו במקום האחרון בטבלה. באייר לברקוזן ו-ורדר ברמן נפרדו בתיקו 2:2.

בורוסיה דורטמונד - באיירן מינכן 0:2

כך נראה משחק בין שתי קבוצות שנמצאות במגמות הפוכות לחלוטין. בורוסיה דורטמונד הצעירה והתוססת שטפה את המגרש וניצחה בקלות 0:2 את באיירן מינכן העייפה והכבדה משערים של לוקאס באריוס ונורי שאהין. שחקניו של יורגן קלופ הנחילו לבווארים הפסד שלישי בשבעה מחזורי ליגה, כשהצהובים שומרים על המקום השני, שלוש נקודות מתחת למיינץ המושלמת. מנגד, לואיס ואן חאל והדאבליסטית נמצאים כבר במקום ה-12בליגה ונראים רע מאוד.

דורטמונד הייתה עדיפה כבר מהדקות הראשונות ושלטה במשחק, אך לא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה. השער הראשון שלה הגיעה בדקה ה-52 כשבסיום ערבוביה וטעות של מרטין דמיקליס הכדור הגיע ללוקאס באריוס שבעט פנימה את הרביעי שלו העונה והעלה את הצהובים-שחורים ל-0:1. שמונה דקות בלבד חלפו וזה כבר 0:2. הפעם נורי שאהין ביצע כדור חופשי טוב, האנס יורג בוט אפילו לא זז וזה 0:2 לקבוצה של קלופ.

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 2:2

ורדר ברמן כבר ראתה איך היא מתאוששת מהתבוסה המחפירה 4:0 לאינטר בליגת האלופות באמצע השבוע, כשהצליחה לחזור מפיגור ולהוביל 1:2 בחוץ מול באייר לברקוזן. שערים של הוגו אלמיידה בדקה ה-53 ומרקו מארין ב-62 סידרו לה את היתרון, לאחר שפטריק הלמס העלה את הקבוצה הביתית ליתרון בדקה ה-16.

דווקא אז, כשהירוקים של תומאס שאף כבר הריחו את ניצחון הליגה השני ברציפות, הגיע ארן דרדיוק וקבע 2:2 בדקה ה-78. הנקודה הזו העלתה את לברקוזן למקום הרביעי, בעוד ורדר ברמן ממשיכה לסבול מפתיחת העונה החלשה שלה והיא תקועה במקום ה-13 גם אחרי המחזור השביעי.

שטוטגרט - איינטרכט פרנקפורט 2:1

שטוטגרט ממשיכה לצלול ואם בהתחלה עוד דיברו שם על הפגיעה שנגרמה בשל עזיבתו של סמי חדירה לריאל מדריד, עכשיו יכולים להאשים שם רק את עצמם. אמנם לקבוצה של כריסטיאן גרוס היו רק שלושה ימי מנוחה מאז הניצחון 1:2 על אודנסה בליגה האירופית, אך גם זה לא תירוץ ליכולת החלשה ולהפסד בית 2:1 18לפרנקפורט.

החגיגה של האורחת התחילה בדקה ה-18 כשהגבהה של כריס הגיע לראשו של גקאס היווני, שנגח מקרוב פנימה והעלה את פרנקפורט ל-0:1. פרנקפורט כבשה את השני בדקה ה-68, הפעם מבשל השער הראשון, כריס, התכבד בעצמו בנגיחה מוצלחת לאחר בישול של חאליל אלטינטופ. אם זה לא הספיק, אז בדקה ה-84 נראה היה שהמצב של שטוטגרט הופך לחמור יותר כשדלפייר הורחק בדקה ה-84. אמנם דקה לאחר מכן הצליח פאבל פוגרבניאק לצמק בנגיחה לאחר מתפרצת של שטוטגרט, אבל בסיום זה 1:2 לפרנקפורט, שמסבכת את שטוטגרט עוד יותר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully