וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון סיימה ב-1:1 עם רעננה

הקבוצה של זפרן סחטה נקודה בדרבי השרון כשניסים איזן בפנדל (90). לזקנו כבש (71), זיו הורחק (88). עראבה-בני לוד 2:1

המחזור החמישי בליגה הלאומית הגיע לסיומו היום (שני) עם שלושה משחקים שהוציאו את הליגה לעוד פגרת נבחרות. בסוף השבוע החליפה הפועל כפר סבא את הפועל ראשון לציון בפסגה, אלא שעירוני רמת השרון לא הצליח להשוות לירוקים, לאחר שסיימה את משחקה הביתי בדרבי השרון בתיקו 1:1 עם הפועל רעננה של אייל לחמן, שעדיין נותרה, גם היא, בלתי מנוצחת. אחווה עראבה ספגה הפסד נוסף עם 2:1 לבני לוד, ובית"ר שמשון תל אביב נפרדה ב-2:2 עם מכבי באר שבע.

עירוני רמת השרון - הפועל רעננה 1:1

מאזנו המושלם (שני ניצחונות) של מומי זפרן, שהחליף את גיא לוי על הקווים ברמת השרון, נקטע לאחר שהקבוצה שלו סיימה את משחקה בתיקו בדרבי השרון. אבל לאור ההתפתחויות במגרש זפרן יכול להיות מרוצה מהנקודה, כשאורן ניסים כבש פנדל בדקת הסיום והשווה. האורחים עלו ליתרון משער של רנה ארמנדו לזקנו (71), אלא אלון זיו השאיר את רעננה ב-10 שחקנים כשהורחק בדקה ה-88. רמת השרון במקום השני, שתי נקודות פחות מהמוליכה, הפועל כפר סבא. הקבוצה של אייל לחמן, כמו כפר סבא ורמת השרון, חפה מהפסדים אבל רק במקום השישי.

אחווה עראבה - בני לוד 2:1

הקבוצה של נג'ואן גרייב, שהגיעה למשחק עם מינוס תשע נקודות וללא שער זכות לרפואה, חגגה כיבוש ראשון העונה בדקה ה-20 מרגליו של רוברטו סאנצ'ז, אבל כבש כעבור שש דקות איזן יחיא עיסא את התוצאה עם שער שני ברציפות. דקה לפני הירידה להפסקה הפך מוראד אבו ענזה את התוצאה עם שער נוסף בפתיחת העונה המצוינת שלו, וגם הרחקתו של סזאר רודריז בדקה ה-52 לא עזרה לעראבה להשיג את השוויון.

בית"ר שמשון תל אביב - מכבי באר שבע 2:2

חוסר המזל המשווע של המארחת העונה נמשך בפתיחת המשחק מול האורחת מהדרום, שעלתה ליתרון משער של ינון ברדה בדקה ה-24. ברדה הכפיל את התוצאה עם השני שלו בדקה ה-44, אבל במחצית השנייה התהפכו היוצרות. מתן לוטטי הצעיר, המושאל ממכבי תל אביב, צימק בדקה ה-66 והשלים צמד משלו כעבור תשע דקות כדי לחלק את הנקודות בין הקבוצות. בדקה ה-85 נשארה באר שבע בעשרה שחקנים אחרי שגרי אסוס הורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully