וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "יש הרבה אנרגיות באשדוד"

3.10.2010 / 14:20

המאמן האנגלי היה מרוצה מהשוויון הדרמטי נגד מכבי פתח תקוה: "המשכנו לשחק עד הסוף וזה מה שמייחד את הקבוצה"

במ.ס. אשדוד קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 2:2 נגד מכבי פתח תקווה אמש (שבת) באצטדיון רמת הגן השומם. מצד אחד הקבוצה הצליחה להשוות בדקה -90 וחזרה פעמיים מפיגור, אך מנגד מדובר כבר במשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, והיא נמצאת במקום ה-11 בטבלה עם חמש נקודות בלבד.

המאמן ג'ון גרגורי ערך מספר שינויים אחרי ההפסד למכבי תל אביב במחזור שעבר, כשהקפטן משה אוחיון חזר להרכב וגמל למאמנו בפנדל מוצלח במחצית הראשונה. כהרגלו לא עושה גרגורי חשבון לאף אחד והפעם היה תורו של ניר ביטון הצעיר לאבד את מקומו בהרכב בעקבות היכולת הלא טובה שהפגין מול הצהובים.

גרגורי, שאהב את משחק ההגנה של קבוצתו והתלהב פחות מהחלק הקדמי, אמר בסיום: "שיחקנו עד הסוף וזה מה שמייחד את הקבוצה. יש הרבה אנרגיה באשדוד. אני מרוצה, למרות שיכולנו לנצח. במצב הדברים הנוכחי אי אפשר להיות מאוכזב מהתוצאה. צריך לזכור שעבור הרבה שחקנים צעירים כאן זו היתה פעם ראשונה שהם על כר הדשא הגדול של אצטדיון רמת גן, שאפילו לא נכחו בו צופים, ואין ספק שזה עוד ציון דרך עבורם בקריירה".

"זאת הרגשה טובה מאוד להבקיע בתוספת הזמן", הוסיף נבו מזרחי, כובש שער השוויון הדרמטי שנכנס כמחליף בדקה ה-53. "חשוב ששברנו רצף של הפסדים, זה משחרר אוויר אני מקווה שבעוד שבועיים, אחרי הפגרה, נשמור על אותה יכולה. לא היינו לחוצים אחרי ההפסד למכבי. שיחקנו טוב. לדעתי תוצאת התיקו משקפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully