וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "זאת תהיה עונה שטעונה הוכחה מבחינתנו"

3.10.2010 / 13:25

מאמן ברק נתניה התייחס לציפיות לאחר ההצלחה ולפני המשחקים ביורוצ'לנג'. אלטון בראון: "יש סיכוי לזכות באליפות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ברק נתניה ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת עונת 2010/11 בעוד כשבועיים. הקבוצה שעלתה בעונה שעברה מהליגה הלאומית והגיעה עד חצי גמר הפיינל פור וחצי גמר גביע המדינה, איבדה במהלך הקיץ את שלושת הזרים המובילים שלה, דנילו פינוק, טוני וושהאם ומרקו קילינגסוורת', וצירפה מנגד את אדריאן בנקס, אריק מקולום, אלטון בראון, רומיאו טרוויס ורון הווארד. בגזרת הישראלים שמרה נתניה על שמוליק ברנר ועל שחקני הבית וצירפה את כריס ווטסון, אורי יצחקי ומוטי מוסקוביץ'.

המאמן אריק אלפסי אמר: "אני מקווה שנוכל לראות את התוצאות של העזרה על המגרש. הנוכחות של כולם כאן, בעקבות זה שמועדון ברק נתניה שם את עצמו על מפת הכדורסל. אני פותח פה עונה שלישית, אני לא יודע כמה מאמנים ממשיכים לאורך כל כך הרבה זמן. בזכות השקט שיש לנו מהבעלים, רואים את התוצאות במגרש. נתנו בעונה שעברה עונה מדהימה, אף אחד לא ציפה לתוצאות האלה. בתחילת העונה היו מוספים של פתיחת העונה ושמו אותנו כיורדת הבטוחה. ניצחנו את כל הגדולות של הליגה, והגענו לפיינל פור".

"אנחנו מקווים שהשנה נצליח לשחזר את ההישגים, יש לנו קבוצה יותר עמוקה, שחקנים מנוסים יותר כמו אורי יצחקי וכריס ווטסון, הזרים הוחלפו, זה גם מדד של הצלחה של קבוצה", הוסיף אלפסי. "כל הזרים שלנו קיבלו שדרוג בשכר והמועדון שלנו נוהג בשפיות ולא קופץ מעל היכולות שלו. הבאנו זרים איכותיים, לאט לאט הדברים מתחברים באימונים. אני מקווה מאוד שתהיה לנו עונה מוצלחת ואטרקטיבית, באנו לקראת האוהדים, המחירים של המנויים נמוכים ושפויים. אני קורא לקהל בנתניה למלא את היציעים הקטנים שלנו בכל משחק בית".

אחרי ההצלחה בעונה שעברה, אלפסי ממשיך לכוון גבוה, והאתגר הגדול היא ההתמודדות בליגה וגם בטורניר היורוצ'לנג' בו משתתפת הקבוצה. "זה שיצרנו ציפיות זה דבר מעולה, לא היו באים כל כך הרבה עיתונאים אם הקבוצה לא הייתה מצליחה בעונה שעברה. ציפיות זה דבר טוב, חוץ מזה שיש גם מפעל אירופאי שאנחנו משתתפים בו. צריך לראות אם אנחנו מסוגלים להתמודד בשני מפעלים בו זמנית. אני לא דואג מהציפיות, זאת תהיה עונה שטעונה הוכחה מבחינתנו - לראות איך אנחנו מסוגלים לשמור את ברק נתניה כמועדון לגיטימי. זה מועדון מסודר שחשוב לכדורסל הישראלי, יש לנו קבוצה טובה להיות במקום שהיינו בו בעונה שעברה. נסתכל לכולם בעיניים ונילחם".

"אנחנו רוצים להגיע לשלבים הגבוהים, הסגל הרחב נבנה כדי שנוכל לשחק בשני המפעלים", הוסיף המאמן. "עוד לא שיחקנו משחק אחד בסגל מלא. יש לנו סגל חזק וטוב, ישראלים שרעבים להצלחה. עם ציפיות עוטפים כריות בדרך כלל, אם מזלזלים בנו השנה זה בסדר. יש קבוצות חזקות, ירושלים, מכבי תל אביב, בני השרון, חיפה וגליל עם יומרות, אם לא ננסה להתמודד עם הקבוצות האלה, אז אמנם אנחנו לא עם סגל נוצץ, אבל בשנה שעברה באנו וידענו להתמודד ולנצח קבוצות חזקות יותר מאיתנו. בליגה כל משחק יהיה מלחמה. ננסה להתמקם כמה שיותר גבוה, ולהגיע לסיבוב השלישי, במקום שיאפשר לנו יותר משחקי בית. ככה אולי נגיע לפיינל פור. הדרך יותר חשובה, להראות קבוצה אטרקטיבית. הכי חשוב שאנשים יהנו פה".

בראון: "יש קבוצה טובה, ואם ניישם את זה נוכל לעשות משהו גדול"

אלטון בראון: "זו משפחה כאן, אני נהנה מזה, בהרבה קבוצות זה רק עסקים, ואני נהנה מהאווירה פה. נתניה וחולון בשבילי זה אותו דבר, האווירה המשפחתית, אנחנו השחקנים כמו אחים, וכשיש כזאת אווירה הרבה יותר קל להצליח. יש לנו קבוצה טובה, ואם ניישם את זה אז נוכל לעשות משהו גדול. יש לנו סיכוי לזכות באליפות, יש לנו את כל חלקי הקבוצה, כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להתחבר. אני לא מאמין בתקציבים הגדולים או הקטנים, שחקן הוא שחקן לא משנה כמה הוא מרוויח".

אדריאן בנקס: "יש פה אווירה אחרת מבלגיה, יש קצב שונה על המשחק. בבלגיה זה משחק יותר כבד. אנחנו יכולים לנצח משחקים, אני לא רוצה לדבר על אליפות, יש עוד שבועיים עד פתיחת העונה. אני רואה שהקבוצה צריכה שאני אשחק ברמה גבוהה בכל ערב, בשביל זה אני פה".

ראש העירייה מרים פיירברג פתחה את מסיבת העיתונאים: "נאחל לכולם שנה טובה מכל הבחינות והצלחה לקבוצה הנפלאה שלנו. העובדה שיש לנו ספורטאי שממונה על הספורט מסייעת בכלל, ובספורט ההישגי בפרט. צביקה בלנקטיני זה האיש והאגדה, כשהוא הגיע אליי לפני כמה שנים, הזכיר את התקופה הנהדרת של אליצור, ואז לא היה קבוצת גברים בנתניה, וככה התחלנו את הנושא הזה. לא ציפינו שזה יגיע כל כך מהר למצב הזה, אנחנו גאים כשזה קרה.

"הייתה לנו בעיה, בעיר נתניה יש יכולת ופוטנציאל עצום, רצון של אנשים לרתום למען הספורט", הוסיפה פיירברג. "העיר לא הייתה ערוכה במשך שנים מבחינת תשתיות הנדרשות כדי להפוך לבירת הספורט, בעיקר בגלל העובדה שוינגייט נמצאת בנתניה. לצערי המתקנים היו חסרים, אנחנו מתחילים עכשיו סוף סוף להשלים את השלב הבא של בניית האצטדיון, במקביל אנחנו בונים היכל ספורט ראוי לשמו שיהיו בו למעלה מ-3000 מקומות, ועד אז כיוון שלא שיערנו שקצב ההישגים יהיה כל כך מדהים, אנחנו נמשיך להיערך ולכן השקענו והגדלנו את אולם העירייה לדרישות ליגת העל. השקעה של כ-3 מיליון שקל, כדי לאפשר לקיים משחקים במקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully