וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לנאתכו בתיקו של רובין קאזאן

הקשר חוזר לכושר ופתח כשקבוצתו אכזבה ב-2:2 נגד נועלת הטבלה, סיביר. רובין במקום השני, אבל עם 3 משחקים עודפים

בעוד מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, מוטרד מכך שחלק מהליגיונרים הישראלים ממעטים לשחק, הוא יכול לפחות להיות שבע רצון מביברס נאתכו, ששיחק היום (ראשון) 90 דקות ב-2:2 של רובין קאזאן נגד סיביר במחזור ה-23 בליגה הרוסית.

נאתכו, שלא שיחק במשחק הליגה הקודם ונכנס כמחליף בדקות האחרונות של התיקו נגד ברצלונה בליגת האלופות, פתח הפעם בהרכב ושיחק לאורך כל המשחק. סטיב ג'וזף-ריינט כבר עבור המארחת (29), כריסטיאן נובואה (50, פנדל) וסלבטורה בוקטי (80) ביצעו מהפך עבור רובין, אבל רומן בלאייב (82) חתם את התוצאה.

התוצאה הזו מעט מאכזבת מבחינתה של רובין, מכיוון שסיביר מדורגת במקום האחרון בליגה. קבוצתו של נאתכו מדורגת כעת במקום השני עם 47 נקודות, שלוש פחות מזניט סט. פטרסבורג, אלא שלזו שלושה משחקים חסרים.

*** בלגיה: שלומי ארבייטמן לא שותף בהפסד של גנט 3:2 לקלאב ברוז'. בעקבות ההפסד נותרה גנט השלישית במרחק של שבע נקודות מהפסגה.

*** יוון: שמעון אבוחצירא לא נכלל בסגל של לאריסה, שהפסידה 1:0 לפנסראיקוס במחזור החמישי.

*** קפריסין: חיים מגרלשווילי השלים 90 דקות בהרכב אלקי, שהפסידה 2:1 בדרבי לא.א.ק לרנקה. המגן הישראלי ספג כרטיס צהוב בדקה ה-85. לעומתו, יובל שפונגין לא שותף בהפסדה השני ברציפות של האלופה אומוניה ניקוסיה, 3:0 לאפואל ניקוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully