וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "יכול להיות שלא הגענו בשיא המוכנות"

3.10.2010 / 10:23

קשר מכבי תל אביב ניסה גם להתעודד מהניצחון הדחוק על הפועל פ"ת: "הסגל הזה נבנה על שחקנים בעלי חוזק מנטלי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שער הניצחון של האריס מדוניאנין שסידר למכבי תל אביב ניצחון דרמטי 1:2 על הפועל פתח תקוה אמש (שבת) שיחרר אנחת רווחה גדולה בקרב אנשי הקבוצה בסיום המשחק. הצהובים לא היטיבו לשחק ובדקות רבות שיחקו שבלוני ולא מדויק ועמדו בפני מבוכה רבה שבועיים לפני הדרבי מול הפועל תל אביב במחזור הבא אחרי פגרת הנבחרת.

"אנחנו קבוצה חזקה, אנחנו מאמינים בעצמנו ואנחנו מוכנים לדרבי", אמר המנג'ר אבי נמני אחרי הניצחון. "אני חושב שהיינו יוצאים לפגרה בתחושה לא טובה אחרי הפסד, והמהפך הזה הוא מאוד משמעותי עבורנו. נצטרך להיות עם הזמן יותר טובים ונגיע לזה. בדיעבד אנחנו שמחים שפתח תקווה הבקיעה כי זה עורר אותנו. במחצית השנייה השחקנים שנכנסו עשו את השינוי והכניסו דינמיות ומהירות למשחק שלנו".

"יכול להיות שלא הגענו בשיא המוכנות למשחק", אמר גל אלברמן. "עשינו לעצמנו את החיים קשים, זה לקח מאוד חשוב להפיק, למרות שלא איבדנו נקודות. אנחנו צריכים לדעת איך להתמודד עם זה שקבוצות באות ומסתגרות מולנו. כולנו יודעים שזה מה שיהיה וגם אתמול ידענו את זה, אבל לא הגענו מספיק מוכנים. אנחנו צריכים לעבוד על זה ולנצל את היתרונות שלנו על היריבות האלה כי מבחינת האיכות זה לא סוד שאנחנו קבוצה בעלת יכולות טובות יותר", הוסיף אלברמן.

"הסגל הזה נבנה עם שחקנים בעלי חוזק מנטלי", הוסיף אלברמן. "זאת הייתה המטרה מהרגע הראשון שהקבוצה הזו נבנתה. אנחנו שמים על זה את הדגש אבל צריך לשלב בין יכולת טובה ואופי ואז נגיע למצב שיהיה מאוד קשה לעצור אותנו. הגעתי לכאן כמו שאר השחקנים למטרה מסויימת, להחזיר את המועדון הזה לימי ההצלחות שלו ואני חושב שגם אני וכל שאר השחקנים החדשים יותר והחדשים פחות, שעולים על המגרש, מבינים את זה".

למרות היכולת הלא מבריקה, ציינו בקבוצה לטובה את אלירן עטר, שנמצא בכושר נפלא והבקיע בפעם הרביעית ברציפות, ואת האריס מדוניאנין, שהולך ומתברר כשחקן קלאץ'.

השבוע יחסרו בצוות המקצועי את שחקני הנבחרות, כאשר רוברטו קולאוטי, יואב זיו ודור מלול יהיו בנבחרת הבוגרת וגם הזרים, סאבו פאביצ'ביץ' (מונטנגרו), האריס מדוניאנין (בוסניה) ודימיטאר רנגלוב (בולגריה) ימריאו בכדי להצטרף למנות האימון לנבחרותיהם, לקראת המשחקים הבינלאומיים שיערכו בסוף השבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully