וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואל: "האם הוקל לי? לא"

מאמן ליון לא יצא מגדרו אחרי הניצחון על נאנסי. הנשיא אולאס זעם על כך שהמשחק שוחק בשבת: "חזרנו מישראל רק בחמישי"

ליון נשמה אמש (שבת) לרווחה, גם אם למעט זמן, אחרי שניצחה 2:3 את נאנסי בחוץ וקטעה רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. הקבוצה סיכמה מספר ימים טובים, במסגרתם גברה גם על הפועל תל אביב בליגת האלופות (1:3) וכעת מקווים שם לצאת לדרך חדשה.

"גם אם לא עלינו הרבה בטבלה, שלוש נקודות זה טוב", אמר המאמן קלוד פואל, " לא הגיע לנו לעזוב היום עם כיסים ריקים והגבנו טוב אחרי ההפסד לסנט אטיין והעייפות בעקבות המשחק בישראל. כמובן שלא הכל היה מושלם, אבל הניצחון הזה חשוב לנו מבחינה מנטאלית".

פואל התייחס גם לשמועות החוזרות ונשנות על עתידו המעורער במועדון: "האם הוקל לי? לא, אבל אני שמח בשביל השחקנים. מה שקורה איתי לא חשוב. מה שמטריד אותי זה שהשחקנים עשויים להיות נבוכים ממה שהם שומעים".

הנשיא, ז'אן מישל אולאס, תקף את ההחלטה של הנהלת הליגה לשבץ את המשחק ביום שבת: "אנחנו הקבוצה היחידה שחזרה ביום חמישי אחר הצהריים וששיחקה ביום שבת. זה חוסר כבוד לשחקנים שלנו".

כשנשאל על עתידו של פואל במועדון, חזר אולאס על הדברים שאמר לכל אורך השבועות האחרונים: "בסוף אוקטובר, אחרי 10 משחקי ליגה ושלושה משחקים בליגת האלופות, נשב ונחליט. אני לא רוצה לקחת החלטות אימפולסיביות. יש לנו לוח זמנים ונדבוק בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully