וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקי מסרב לחזור לנבחרת אנגליה

לקאפלו בעיית חלוצים לקראת מונטנגרו, אבל החלוץ לא מתכוון לחזור בו מהודעת הפרישה מהנבחרת. קול ובנט בתמונת הסגל

חדשות טובות או רעות לנבחרת אנגליה? אמיל הסקי, שפרש מהמדים הלאומיים אחרי המונדיאל האחרון, מסרב לשוב לסגל לקראת המשחק נגד מונטנגרו במוקדמות יורו 2012, שיתקיים ב-12 באוקטובר. זאת למרות שהמאמן, פאביו קאפלו, מאוד רוצה לראות אותו בסגל.

המאמן האיטלקי עקב אחרי החלוץ בן ה-32, ראה אותו מצטיין וכובש שער ניצחון עבור אסטון וילה נגד וולבס לפני שני מחזורים, ואמר: "אנחנו מדברים עליו בהקשר של משחק אחד, נגד מונטנגרו. הוא בכושר טוב ואנחנו צריכים אותו. אני אנסה לדבר איתו, אבל רק הוא יחליט".

יחד עם זאת, הסקי כבר הבהיר שלא ישוב בו מהחלטתו לפרוש, מה שמשאיר את קאפלו עם שמיכה קצרה במכסת החלוצים, לפחות מבחינת ניסיון. כרגע לא ברור אם ווין רוני, הסובל מפציעה בקרסול, יהיה כשיר וגם ג'רמיין דפו פצוע ובטוח לא ישחק. בובי זאמורה, ששיחק היטב כשקיבל את ההזדמנות לאחרונה, שבר את רגלו וייעדר לפחות עוד שלושה חודשים והחלוץ הבכיר של אנגליה למשחק הוא כרגע פיטר קראוץ'.

קאפלו יפרסם את הסגל למשחק מחר (שני) ובאנגליה מעריכים שהסירוב של הסקי ביחד עם העובדה שווין רוני בספק, יביאו לזימונם של דארן בנט ו/או קרלטון קול. אנגליה פתחה את קמפיין המוקדמות בצורה מושלמת, אחרי שניצחה את בולגריה 0:4 בבית ואת יריבתה העיקרית, שוויץ, 1:3 בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully