וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "מאוד נחמד להסתכל על הטבלה עכשיו"

מאמן מילאן ראה את קבוצתו עולה למקום הראשון: "השער של פירלו - מהיפים שראיתי". גאטוסו מגלה: "כבר הייתי בדרך ליוון"

מבט חטוף על טבלת הליגה האיטלקית מגלה שבמקום הראשון ניצבת לא אחרת מאשר מילאן. הרוסונרי כנראה יפרדו מהפסגה אחרי שהמחזור יושלם מאוחר יותר היום (ראשון), אבל שער פנטסטי של אנדראה פירלו אמש, העני להם 0:1 על פארמה ואת האפשרות לנשום אוויר פסגות.

"מאוד נחמד להסתכל על הטבלה עכשיו", אמר המאמן מסימיליאנו אלגרי, "השער של פירלו היה נפלא, אחד מהיפים שראיתי. הקבוצה שיחקה טוב מאוד, יצרה הרבה מצבים להבקעה והחזיקה מעמד יפה כשפארמה יצאה מהכונכיה שלה".

אלגרי התייחס גם ליכולת המאכזבת של רוביניו, שעדיין לא הותיר חותם חיובי מאז שנחת במילאנו: "הוא עבד קשה ושיחק שלושה משחקים ברציפות. אסור לשכוח שכשהוא הצטרף הוא לא היה במצב פיזי אידיאלי. לצערי עכשיו הוא נוסע לעוד משימה בינלאומית".

בתוך כך, הקשר הוותיק, ג'נארו גאטוסו, התראיין לכלי תקשורת בארץ המגף וחשף כי רק ההגעה של אלגרי השאירה אותו במילאן. גאטוסו בילה את מירב העונה שעברה על מיטת הטיפולים או על ספסל הקבוצה וסיפר גם על יחסים לא טובים ששררו בינו לבין המאמן, לאונרדו.

"לוקח הרבה זמן להתגבר על פציעה קשה, אבל עכשיו הברך שלי בסדר והכל רגיל", אמר הקשר בן ה-32, "מלבד זאת, לי חשובים מאוד יחסים בין אישיים, כך שכשאין כאלו... יש לי הרבה יותר מוטיבציה היום מאשר הייתה לי לפני שנה, אז איבדתי את החשק לשחק".

עוד הוסיף גאטוסו: "תמיד כיבדתי את הבחירות של לאונרדו, אבל לא הייתה בינינו הבנה. הוא ראה דברים רק בשחור ולבן. כבר הייתי בדרך לעבור לליגה היוונית, אבל אלגרי מנע את העסקה. הכל כבר היה סגור, אבל הבנתי שהוא צריך אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully