וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגאת: "כנראה שהשחקנים שלי כבר חשבו על הנבחרות"

מאמן שאלקה כעס על הפסד קבוצתו 2:1 בנירנברג: "ביצענו טעויות קטסטרופליות". טוכל: "אני לא מתעסק בשיא"

שאלקה ספגה היום (שבת) הפסד נוסף, חמישי בשבעה משחקים, כשהפעם זה היה 2:1 לנירנברג. ההפסד הזה הגיע לאחר שהכחולים של פליקס מגאת, שפתחו את העונה בצורה קטסטרופלית, לא הפסידו בשני משחקי הליגה האחרונים והשיגו ניצחון 0:2 במהלך השבוע על בנפיקה בליגת האלופות.

פליקס מגאת היה מאוכזב מאוד מההפסד. "אני מאוד לא מרוצה ממה שהקבוצה שלי הראתה פה", אמר הגרמני, "מה שהקבוצה הראתה היום בא בניגוד גמור למשחק מול בנפיקה בליגת האלופות. השקענו הרבה באותו המשחק וזה התנקם בנו היום. המחצית השנייה הוכרעה בגלל הכרטיס האדום שספגנו. בכל מקרה, לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו וביצענו טעויות קטסטרופליות. כנראה שחלק מהשחקנים שלי כבר חשבו על משחקי הנבחרות בשבוע הבא".

טוכל: "היה חסר לנו קצת ביטחון"

מאמן מיינץ, תומאס טוכל, היה נלהב מהניצחון השביעי של קבוצתו, שהשוותה את שיא הניצחונות לפתיחת העונה בו החזיקו עד כה באיירן מינכן ב-1995/6 וקייזרסלאוטרן ב-2001/2. "במחצית הראשונה היה חסר לנו קצת ביטחון. אפילו השער המוקדם לא הוסיף לנו ביטחון. הופנהיים גרמו לנו הרבה בעיות. במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב וסיכנו את השער בלי סוף. במהלך המשחק לא חשבתי על השיא ואפילו עכשיו אני לא מתעסק בזה יותר מדי". טוכל התייחס לביקורו של המאמן הלאומי, יואכים לב, ביציע ולכך שבא לצפות בלואיס הולטבי: "הבישול שלו לשער הראשון היה שווה זימון לנבחרת לבד".

מנגד, נשמע מאמן הופנהיים, רלף רנגניק, מאוכזב: "למרות שזה נשמע מוזר אחרי הפסד 4:2, שיחקנו טוב מאוד בחלקים גדולים של המשחק. עד הפנדל, שקבע 2:4 המשחק היה פתוח לחלוטין. נראינו נורא כשספגנו את השערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully