וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפועל ת"א הוציאה גם את ליון מהמשבר

לופז ובריאן (צמד) כבשו וסגנית האלופה המשיכה את המומנטום מהניצחון ביפו, עם 2:3 בנאנסי. סנט אטיין חילצה 1:1 ממארסיי

המחזור השמיני בצרפת עמד בסימן המשחק המרכזי המסקרן בין מוליכת הטבלה סנט אטיין לאלופה מארסיי, שחילקו ביניהן את הנקודות עם תיקו 1:1. עוד לפני כן הצליחה ליון לברוח מהקו האדום עם ניצחון חשוב 2:3 בנאנסי. בורדו גברה 0:1 על לוריין והשיגה ניצחון שלישי, ולנסיין ניצחה 1:2 את קון ואוקזר ניצחה לראשונה העונה, 0:4 את ארל-אביניון החלשה שנותרה ללא נקודות.

סנט אטיין - מארסיי 1:1

המוליכה קיוותה לקטוע את המומנטום של האלופה שהחלה לטפס לעבר החלק העליון של הטבלה, אבל נאלצה להסתפק בתיקו ביתי בסטאד ז'ופרה גישאר. הירוקים הוכיחו שמקומם בראשות הטבלה מוצדק כשהיו שותפים למשחק מצוין מול שחקניו של דידייה דשאן, ולא נבהלו גם כשנקלעו לפיגור משער הבכורה של אנדרה פייר ג'יניאק במדי מארסיי בדקה ה-27. אחרי דקות ארוכות של לחץ מפתיחת המחצית השנייה השיגה סנט אטיין בדקה ה-57 את השוויון מרגליו של לורן באטלס הוותיק.

נאנסי - ליון 3:2

האם הפועל תל אביב היא קוטעת המשברים הרשמית של בית ב' בליגת האלופות? אחרי שבנפיקה הצליחה להתאושש בליגה מאז הניצחון על האדומים, גם ליון עשתה צעד בכיוון והשיגה ניצחון ליגה שני בסך הכל העונה. שחקניו של קלוד פואל ניצלו את חוסר ההסתגלות של נאנסי למשטח הדשא הסינתטי החדש שלה, והנחילו למארחת הפסד ביתי רביעי ברציפות העונה בסיום קרב מתיש.

ליסנדרו לופז התאושש מפציעתו בשריר הירך, חזר להרכב וגם כבש לראשונה העונה בדקה ה-37, אחרי בישול של ג'ימי בריאן. אותו בריאן חגג שער בכורה במדי ליון עם נגיחה מקרוב בדקה ה-55, כשאנדרה לואיז הברזילאי (57) וז'וליאן פרה (70) כפו שוויון מדהים אחרי שני מצבים נייחים. אבל זה היה היום של ליון ובעיקר של בריאן, שדאג להרגיע את פואל עם שער ניצחון בדקה ה-75.

בורדו - לוריין 0:1

שבע משמונה הנקודות של בורדו עד הערב הגיעו במשחקים מול קבוצות גדולות (ניצחונות על פ.ס.ז' וליון, תיקו מול מארסיי) כשבעימותים מול יריבות צנועות יותר היא נחלה הפסדים כואבים. ז'אן טיגאנה קיווה שהנתון הזה ישתנה נגד לוריין, שגם היא הגיעה עם שמונה נקודות ומעולם לא ניצחה את בורדו בשבאן דלמאס, ודווקא מיקאל סיאני היה זה שהעניק לו את הניצחון. הבלם שהגיע בשנה שעברה לבורדו מלוריין, הקשית באומנות מ-35 מטרים בדקה ה-36 והכריע את המשחק.

ולנסיין - קון 1:2

העולה החדשה הפסידה בכל ארבעת ביקוריה הקודמים בסטאד נונגסר, וגם הערב הסיפור לא היה שונה. יוסף אל עראבי, שזומן השבוע לראשונה לנבחרת מרוקו, אמנם עשה את שלו וכבש בדקה ה-71, אבל ולנסיין הייתה זו שזתכה בנקודות. המגן הימני דויד דוקורטיו בישל פעמיים תוך חמש דקות לגרגורי פוז'ול (24) וממאדו סמאסה (29).

משחקים נוספים:

ארל-אביניון - אוקזר 4:0
לאוקזר: אלן טראורה (18), בנואה פדרטי (44), רוי קונטו (58), ולטר בירסה (82)

סושו - לאנס 0:3
לסושו: מודיבו מאיגה (13), אידיי בראון (44), דמיאן פרקיס (73)

מונאקו - ברסט 1:0
לברסט: ברונו גרוגי (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully