וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "נצטרך להוכיח את עצמנו בדרבי"

2.10.2010 / 20:22

אבי נמני אחרי ה-1:2 החלש של מכבי ת"א על הפועל פ"ת: "הדרך לאליפות עוד קשה וארוכה". מדוניאנין: "הפכנו את המשחק לקשה"

קובי אליהו

צילום ועריכה: נועם אשל

מכבי תל אביב הצליחה לחזור הערב (שבת) מפיגור עם שני שערים תוך עשר דקות (אלירן עטר 83, והאריס מדוניאנין 93) והראתה הרבה אופי בדרך לניצחון 1:2 על הפועל פתח תקוה. הצהובים הציגו יכולת חלשה במיוחד מול אצטדיון בלומפילד ריק, בשל רדיוס שספגו בעקבות התנהגות הקהל במשחק מול בני סכנין במחזור השלישי. אבל יוסי מזרחי ואבי נמני כל כך שמחים להסיק את המסקנות מהיכולת הזו לאחר ניצחון ולא אחרי תיקו או הפסד. מנגד, פתח תקוה, שספגה גם בשבוע שעבר שער בתוספת הזמן, יכולה בהחלט להיות מאוכזבת מהתוצאה.

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב (ימין) מתחבק עם דור מלול. ברני ארדוב
שער סופר חשוב. מדוניאנין/ברני ארדוב

מדוניאנין: "זה היה קשה כי לא כבשנו מוקדם"

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, גילה כנות: "לא שיחקנו טוב היום, צריך לתת על זה קרדיט להפועל פתח תקוה. כשהגענו להזדמנויות לא הבקענו, ואז ספגנו מהצד השני שער שדווקא העיר אותנו. זה נתן לנו דחיפה מאוד גדולה והשגנו ניצחון מאוד חשוב. צריך לדעת לנצח גם כשמשחקים לא טוב. לא הגיע לנו הניצחון הזה, אבל אין מגיע בכדורגל. יש לנו שחקנים שמסוגלים לגמור משחק בהברקות אישיות. היה לנו רצף משחקים בהם שיחקנו יותר טוב, אבל מה שחשוב היום זה שלוש הנקודות איתן יצאנו לפגרה. נפיק לקחים מהדקות הטובות, בסך הכל אנחנו מאוד אופטימיים. הדרך לאליפות עוד ארוכה ורצופת קשיים. אנו רק בתחילת הדרך".

המנג'ר התייחס לדרבי הקרוב ואמר: "כולם מצפים לזה. נקווה שנגיע עם סגל מלא ובלי פצועים נוספים. אנחנו מאמינים ביכולתנו".

נמני נשאל עד כמה חשוב לבוא לדרבי אחרי ניצחון, ואמר: "אנחנו קבוצה חזקה ואנחנו מאמינים בעצמנו ואנחנו מוכנים לדרבי. אני חושב שהיינו יוצאים לפגרה בתחושה לא טובה אחרי הפסד והמהפך הזה שקרה בדקות האחרונות והביא אותנו לניצחון הוא מאוד משמעותי עבורנו. נצטרך להיות עם הזמן יותר טובים ואנחנו נגיע לזה.

"יש כאן שחקנים שהובאו לקבוצה בטח ובטח בגלל היכולת שלהם אבל גם בגלל האופי. אנחנו אומנם רק בתחילת הדרך ואנחנו קצת חוטאים לעצמנו עם כל הסופרלטיבים שנותנים לנו מסביב. העונה עדין רק בחיתולים שלה וכבר מכתירים אותנו לאלופים. אני חושב שזה עדיין מאוד מוקדם. אנחנו נפנים את זה ונחדיר את זה גם לשחקנים כי נראה שזה קצת מבלבל אותם".

האריס מדוניאנין, שכבש את שער הניצחון, הוסיף: "דיברנו בתחילת המשחק על הצורך בהבקעת שער מהיר. זה לא קרה ונקלענו למשחק קשה. עמדה מולנו קבוצה קשה, ובסופו של דבר היא כבשה והפכה את המשחק לקשה. טוב שהצלחנו להפוך את התוצאה. אני לא חושב שהקבוצה תלויה בי ובשערים שלי. זה לא חשוב מי כובש - מנצחים יחד ומפסידים יחד. אנחנו צריכים לנצח כל משחק, והדרבי לא יוצא דופן".

הנהלת אצטדיון בלומפילד מתכוונת להעביר דו"ח כספי על נזקים שגרמו שחקני הפועל פתח תקווה בירידה מהמגרש ובכניסה לחדר ההלבשה. בין השאר נגרמו נזקים וקרעים לברזנט שמכסה את המנהרה המובילה את השחקנים למגרש, דלת שהתעקמה בכניסה לחדרי ההלבשה ופח נוסף שנשבר בחדר ההלבשה של הפועל פתח תקווה. מנהלי בלומפילד צפויים להעביר את דו"ח העלויות להנהלת מכבי תל אביב שמצידה תדרוש את הכסף מראשי הפועל פתח תקווה.

"זו התנהגות מכוערת, בושה וחרפה", אמר גורם בהנהלת איצטדיון בלומפילד. "אנחנו נותנים לשחקנים את כל התנאים ודואגים להם לכל מחסור או בעיה. שחקני פתח תקווה התנהגו כמו חוליגנים. נדרוש מהקבוצה את עלות תיקון הנזקים", הוסיף הגורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully