וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בישול לרמי גרשון בניצחון של קורטרייק

המוזמן הטרי לנבחרת בישל את השער השני ב-1:3 של קבוצתו על יופן. חיימוביץ' חזר להרכב טרק גרוזני, בניצחון 0:1 על טומסק

אחרי שלא היה בסגל קבוצתו מאז ה-31 ביולי, חזר היום (שבת) זאב חיימוביץ' להרכב טרק גרוזני והשלים 90 דקות בניצחון 0:1 על טום טומסק במסגרת המחזור ה-23 בליגה הרוסית. טרק לא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים וירדה למקום התשיעי, אבל הפעם עשתה את העבודה במגרשה וחזרה זמנית למקום השביעי. חיימוביץ' רשם 90 דקות טובות במרכז ההגנה, כשהחלוץ שמיל אסילדרוב הבקיע בפנדל בדקה ה-23 את השמיני שלו העונה וחרץ את גורל המשחק.

גם בבלגיה היה יום מוצלח לבלם ישראלי. רמי גרשון רשם עוד 90 דקות מרשימות בהרכב קורטרייק, שניצחה 1:3 את יופן וקטעה שלושה הפסדים רצופים. הבלם שהוזמן לסגל נבחרת ישראל לקראת קרואטיה ויוון, בישל את השער השני למ'בוי לומבה בדקה ה-42, ולפני כן קיבל כרטיס צהוב. איתן טיבי חזר להרכב שרלרואה והשלים 90 דקות ב-1:1 מול זולטה וורגם.



*** בולגריה: תום מנשרוב שמר על מקומו בהרכב סלביה סופיה ושיחק 90 דקות בניצחון 0:2 על רקובסקי. טודור קולב, ששיחק בקרית שמונה לפני שתי עונות, כבש ראשון בפנדל בדקה ה-19. ספאס גאורגייב הכפיל בדקה ה-79 והציב את סלביה במקום השלישי בטבלה, שלוש נקודות פחות מלבסקי המוליכה.

*** סקוטלנד: סלטיק, ללא בירם כיאל הפצוע, השתוותה לגלאזגו ריינג'רס בראש הטבלה אחרי 1:3 על המילטון. שון מלוני עם צמד (25 ו-64) וגארי הופר (71) שמרו על המאזן המושלם של הירוקים בחלוף שבעה מחזורים. גיל בלומנשטיין ישב על הספסל ולא שותף ב-0:2 של אינברנס על אברדין.

(עדכון ראשון: 18:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully