וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "היה פנדל ברור"

החלוץ הישראלי של גנק טען שלא התחזה ברחבה ב-2:2 נגד מכלן: "הטלוויזיה הוכיחה את טענתי". הצד החיובי: חזרנו מפיגור"

רגע לפני יציאתה של אירופה לפגרת הנבחרות בשל מוקדמות קמפיין יורו 2012, שיחקו אמש (שישי) גנק ואליניב ברדה מול מכלן, במשחק שהסתיים בתיקו 2:2 מרתק. מכלן כבר הוליכה 0:2, אלא ששער של ברדה (36) ועוד אחד, עצמי של קני ואן הובלן (49) השאירו בחיקה נקודה.

ברדה, שהוחלף בדקה ה-73, ספג כרטיס צהוב בדקה ה-19 על התחזות לכאורה ברחבה, אלא שהחלוץ הישראלי משוכנע שהשופט היה צריך לשרוק לפנדל עליו: "זה היה פנדל ברור", אמר ברדה, "ולא הצגה. הכדור היה ברגליי כאשר הופלתי. התמונות בטלוויזיה הוכיחו את מה שטענתי. אמרתי לשופט, אבל הוא לא האמין לי".

עם זאת, ברדה שאב עידוד מהעובדה שמוליכת הליגה הבלגית הצליחה להיחלץ מפיגור 2:0 ולהשוות בחוץ. "אני שמח שלפחות עשינו תיקו ולא הפסדנו את המשחק. צריך להסתכל על הצד החיובי בעניין; עשינו קאמבק מ-2:0 לתיקו". ברדה, כזכור, זומן לסגל נבחרת ישראל על ידי לואיס פרננדז והוא יעשה את דרכו בקרוב לארץ לקראת שני המשחקים נגד קרואטיה ויוון.

אחרי 10 מחזורים מוליכה גנק את הליגה עם שמונה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו (26 נקודות ) והיא מקדימה את אנדרלכט כרגע בחמש נקודות, כאשר לזו משחק חסר, אותו היא תשלים ביום ראשון בבית נגד סטאנדרד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully