וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 0:2 את ארסנל

דרוגבה, עם שער 13 ב-11 משחקים מול התותחנים, ופצצה של אלכס סידרו לכחולים ניצחון בדרבי. ליברפול הפסידה לבלקפול

צ'לסי הוכיחה היום (ראשון) שוב את עליונותה המוחלטת בקרבות העירוניים, כשגברה בקלות 0:2 על ארסנל בדרבי הלונדוני. במחזור הקודם הכחולים ספגו הפסד ביתי למנצ'סטר סיטי, אבל היום, במחזור השביעי הפרמיירליג, הם חזרו להיות המכונה החזקה והעוצמתית שאשתקד הביאה דאבל. דרוגבה ואלכס כבשו את שני השערים המצוינים, והכחולים פתחו פער של שבע נקודות מארסנל הרכה וחסרת המחץ.

את התוצאה של המחזור סיפקה ליברפול, שהפסידה באנפילד לבלקפול 2:1 והיא עדיין מתחת לקו האדום. דקל קינן נכנס בדקה ה-21 בשורות בלקפול, והציג משחק לא רע במגננה של קבוצתו שהביאה להפתעה של המחזור. בינתיים באנפילד מצבו של רוי הודג'סון ממשיך להתערער, כשקבוצתו נראית רע, רע מאוד.

מנצ'סטר סיטי, שנראית כמתחילה לממש את הפוטנציאל שלה, המשיכה בהתקדמות המצוינת שלה עם 1:2 ביתי קשה על ניוקאסל.

צ'לסי - ארסנל 0:2

הבשורה שיוצאת מסטמפורד ברידג' הערב היא שהדרבי הלונדוני הגדול ממשיך להישלט על ידי שחקן אחד, יחיד ומיוחד: דידייה דרוגבה. החלוץ מחוף השנהב כבש שער נפלא ויחד עם פצצה אדירה של אלכס סידר לצ'לסי 0:2 יוקרתי על ארסנל. לדרוגבה זה היה השער ה-13 ב-11 המפגשים האחרונים מול התותחנים של ארסן ונגר, ששוב יישאר עם המחמאות. את קרלו אנצ'לוטי זה בטח לא מעניין, כשהם סוגרים ניצחון שישי בשבעה מחזורים ושומרים על המקום הראשון למרות ההפסד למנצ'סטר סיטי במחזור הקודם.

בדקה ה-39 הגיע השער של צ'לסי, כשמי אם לא, דידייה דרוגבה כבש את ה-13 שלו ב-11 המשחקים האחרונים מול התותחנים. ראמירס, שהגיע בקיץ מבנפיקה, הכניס כדור עומק נפלא לאשלי קול והאקס של ארסנל יישר לאמצע שם חיכה החלוץ מחוף השנהב שבעט לקורה ופנימה עם הרבה סטייל. שער שהוא בית ספר לכדורגל. בדקה ה-60 ואחרי לחץ עצום של ארסנל, הצליח ניקולא אנלקה להגיע להזדמנות מצוינת לאחר טעות של סקילאצ'י. הצרפתי כבר עבר את פביאנסקי, אך גילגל את הכדור החוצה מול שער ריק.

ארסנל הכתיבה את הקצב עד הסיום והגיעה למספר הזדמנויות מסוכנות, אך בדקה ה-84 היא נענשה ועוד איך נענשה. הבלם הברזילאי, אלכס, בעט פצצה אדירה מ-30 מטר בבעיטה חופשית היישר לחיבורים של לוקאש פביאנסקי. 0:2 לצ'לסי שבורחת למאזן של 18 נקודות, מרחק שבע מהאדומים של ונגר, שספגו הפסד ליגה שני ברציפות אחרי המבוכה וה-3:2 הביתי מול ווסט ברומיץ' בשבוע שעבר.

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 1:2

הפאזל רב החלקים של הסיטי מתחיל להתחבר, ואחרי הניצחון הגדול על צ'לסי במחזור הקודם והתיקו המצוין מול יובנטוס בליגה האירופית הגיע ניצחון מרשים נוסף על העולה החדשה המסוכנת. כבר בדקה החמישית ספגה ניוקאסל את המכה הראשונה של אחר הצהריים כשחאתם בן ארפה תוקל בחריפות על ידי נייג'ל דה יונג וירד מהמגרש על אלונקה עם חשש לשבר ברגלו.

בדקה ה-17 קרלוס טבז נפל ברחבה אחרי תיקול של מייק וויליאמסון וסחט פנדל, אותו ניצל בעצמו כדי להעלות את סיטי ליתרון. שבע דקות מאוחר יותר ענה לו חברו לנבחרת ארגנטינה, חונאס גוטיירז, עם שער יפה מהעבר השני בבעיטת יעף ממרכז הרחבה, ויחסי הכוחות התאזנו.

בדקה ה-72 שלף רוברטו מאנצ'יני מהספסל את אדם ג'ונסון, שהגיע ממידלסברו אך גדל בניוקאסל, וכעבור שלוש דקות בלבד כבש הכישרון הצעיר, שהיה חתום גם על שער השוויון מול יובנטוס, את שער הניצחון הנהדר אחרי פריצה סוחפת לרחבה ובעיטה נפלאה לחיבורים.

ליברפול - בלקפול 2:1

עכשיו אפשר לקבוע שמצבה של ליברפול הוא כבר מעבר לסתם אכזבה. אחרי שבעה מחזורים לאדומים יש 6 נקודות בלבד, עם ניצחון אחד, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, והם רק ממשיכים להידרדר. היום כנראה הגיע השפל של העונה זו, עם הפסד ביתי לבלקפול, העולה החדשה והצנועה, ששווה בערך כמו השרוך של פרננדו טורס. האדומים קיוו שרוי הודג'סון יחזיר העונה את הצבע ללחיי האוהדים, אבל בינתיים הקבוצה מתחת לקו האדום, מקרטעת שוב ושוב ומביכה את עברה. אם לוקחים בחשבון שהרבה לפני המשחק אלפי אוהדים ערכו צעדת מחאה נגד הבעלים ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, מגלים ששום מערך בקבוצה לא מתפקד. אירופה רחוקה מאוד, על אליפות אף אחד כבר לא מדבר. המצב מביך, אפילו משפיל.

הצרות של ליברפול הגיעו כבר בהתחלה, כשטורס ספג מכה והחל לצלוע על הדשא, בטרם הוחלף על ידי דייויד נגוג בדקה העשירית. אין ספק שבקבוצה יעקבו בדאגה אחרי מצבו של החלוץ בימים הקרובים. גם בבלקפול נפצע שחקן, הבלם קרייג קטצ'קארט, ומי שהחליפו בדקה ה-21 היה דקל קינן. הישראלי עשה עבודה לא רעה במרכז ההגנה, וכבר בדקה ה-29 קבוצתו עלתה ליתרון ראשון. גלן ג'ונסון הכשיל ברישול את לוק וארני ברחבה, וצ'רלי אדם כבש מהנקודה הלבנה. ליברפול ההמומה ניסתה להגיב, אבל לפני המחצית ספגה את השני. גרי טיילור פלטשר העביר רוחב, ולוק וארני הכניע את ריינה בפעם השנייה. הקהל באנפילד המום.

במחצית השנייה ליברפול נראתה נמרצת יותר ושיחקה בנחישות ובהתלהבות יחסית, והבלם סוטיריוס קירגיאקוס אף צימק בדקה ה-53 ל-2:1 בנגיחה אחרי הגבהה של סטיבן ג'רארד בבעיטה חופשית, אבל פה זה נגמר. הודג'סון בצרות, ועכשיו הלחץ עליו יגבר אף יותר. ג'רארד שוב לא הורגש, טורס שוב פצוע, קויט לא מספיק דומיננטי, מג'ו קול ממשיך לאכזב, וגם חוסר הוודאות בכל הנוגע לבעלות הקבוצה לא מוסיף שקט. משהו צריך להשתנות בליברפול, ומהר מאוד.

עדכון קודם: 17:32

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully