וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:0 בין אשקלון לבני יהודה. קשטן: "השעה לא אנושית"

אשקלון שוב אירחה בצהריים בשל היעדר תאורה וסיימה ב-0:0 מול בני יהודה חסרת המזל. עזורי: "המטרה שלנו היא לשרוד"

עבודות התקנת התאורה באצטדיון העירוני באשקלון טרם הושלמו, ומי שממשיך לשלם את המחיר הוא הקהל המקומי. היום (שבת) אירחה הפועל אשקלון את בני יהודה בשעה בלתי אפשרית למשחק כדורגל (14:30) והיכולת הירודה של שתי הקבוצות סיפקה ל-1,500 הצופים האמיצים שנכחו במגרש 90 דקות די משעממות ו-0:0 מאכזב. אשקלון אמנם שמרה על מאזן ביתי נקי מהפסדים, אבל לטובתה ולרווחת אוהדיה כדאי לה לטפל כמה שיותר מהר בנושא התאורה באצטדיון.

אחרי שני הפסדים לחיפאיות, דרור קשטן קיווה ששחקניו יעניקו לו שלוש נקודות כמתנה ליום הולדתו ה-66 שנחגג אתמול. בני יהודה, למרות היעדרותם של פיני בלילי האבל על מות אמו ואיבן גארידו ועמרי אפק הפצועים, הייתה עדיפה בחלק הראשון של המשחק. שלו מנשה היה האיש המרכזי בהתקפת הכתומים, כשבחן ראשון את השוער סטיבן אהורלו ולאחר מכן הרים כדור חופשי אותו נגח אביב חדד למשקוף בדקה ה-12.

הפועל אשקלון, שבסך הכל יכולה להיות מעודדת מפתיחת העונה שלה וצבירת שמונה נקודות עד כה, נכנסה לעניינים בזכות המצבים הנייחים של ערן לוי, שאחד מהם אף גרם לפציעתו והחלפתו של עוז ראלי האורח בדקה ה-35. ראלי פונה מהמגרש וייבדק בהמשך הערב בבית החולים.

המשחק התאזן ככל שנקפו הדקות, אבל בני יהודה המשיכה להיות מסוכנת יותר ושוב נעצרה במסגרת שערו של אהורלו עם נגיחה של מנשה לקורה בדקה ה-47. איליה יברויאן המשיך את הריבאונד פנימה, אך השער נפסל בצדק בטענת נבדל. בני יהודה ממשיכה את פתיחת העונה המגומגמת שלה, כשהיא עם חמש נקודות ושלושה שערי זכות בלבד. אשקלון אוספת עוד נקודה והיא עדיין ללא הפסד בית.

"כמובן שלא רצינו לשחק על תיקו, אבל שוכחים שהפועל אשקלון רק עלתה ליגה והיום שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות בארץ", סיפר מאמן המארחת, גיא עזורי בסיום. "במצב העניינים שנוצר במגרש אני לא מאוכזב מהנקודה. הכנסתי את באשירו במטרה להכניס קצת יותר מחץ ולנצח. הקבוצה שלנו מתקדמת ומשתפרת ולגבי המטרות שלנו הם נשארו - רק לשרוד בליגה".

"שיחקנו בחום של 40 מעלות, ועוד 70-80 אחוזי לחות. אני חושב שעד שלא יקרה אסון בשעה כזו אנשים לא יתעוררו, זה לא אנושי, זה לא ספורטיבי ולכן ככה נראה המשחק", טען בסיום מאמן בני יהודה, דרור קשטן. "היינו טובים יותר וגם הגענו ליותר הזדמנויות, אבל אני לא יכול לדרוש יותר מהשחקנים שלי בתנאים האלה. היו לנו מספר החמצות וחבל. אין ספק שמבחינת כדורגל עדיף, רצוי ונכון לשחק בשבע בערב, אבל אלו האילוצים. שעת המשחק הפריעה לשתי הקבוצות לשחק את הכדורגל הרגיל שלהן".

מהלך המשחק

דקה 6: מנשה פילס דרכו בין שחקני ההגנה של אשקלון ובעט מזווית אלכסונית כדור אותו עצר השוער אהורלו.

דקה 12: מנשה הגביה כדור חופשי וחדד נגח למשקוף שערה של אשקלון. בני יהודה מתקרבת.

דקה 22: ערן לוי שלח כדור חופשי מסוכן מ-25 מטרים, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 35: ראלי נפגע פעמיים בראשו וקשטן החליט שלא לסכנו והכניס במקומו את עזוז לעמדת המגן הימני.

דקה 43: ערן לוי ניסה לשחזר את השער שכבש מול הפועל רמת גן מנקודת הקרן, אך הפעם החטיא במעט את המסגרת.

דקה 47: גלבאן העביר כדור מצוין מצד שמאל ומנשה נגח לקורה. יברויאן הצליח לכבוש מהריבאונד, אך השער שלו נפסל בצדק בטענת נבדל.

דקה 54: יברויאן קיבל כדור מגלבאן והשתחרר מהשומר שלו, אבל מול אהורלו בעט מעל השער.

דקה 70: מנטשאשווילי בעט חזק מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו חמק סנטימטרים מהקורה.

דקה 90: גאוו עצר כדור על החזה ובעט לעבר השער, איינוגבה שוב היה במקום והדף לקרן.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא (עוסמן בשירו, 57), יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול, רביד גזל, זוראב מנטשאשווילי (שי פטלק, 88), אמייה טגה, מחמוד עבאס (מג'ד יונס, 77), ערן לוי, אריק גאוו.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי (איציק עזוז, 35), דין מורי, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, לירוי צעירי (אסי בלדוט, 57), שלו מנשה, פדרו גלבאן, איליה יברויאן (משה ביטון, 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully