וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למוריניו כבר נמאס מפדרו לאון

המאמן לא התרשם מהשחקן אותו הביא רק בקיץ לריאל, והוא עשוי להיות מושאל למילאן בינואר. פפה לא מרוצה מהחוזה החדש

המשבר בין פדרו לאון, שחקנה של ריאל מדריד למאמנו בקבוצה, ז'וזה מוריניו, כל כך חריף עד אשר העיתון "מארקה'" מדווח הבוקר (שבת) כי קיים סיכוי לא קטן שהשחקן, שהגיע רק בקיץ יעבור למילאן, כבר בחלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר הקרוב.

תחילת הפרשה במשחקה של ריאל נגד לבנטה בחוץ, אז לאון נכנס כמחליף אך לא ביצע אחר ההוראות הטקטיות של המאמן הפורטוגלי שרתח עליו מזעם. יומיים לאחר מכן השתלח מוריניו בלאון במסיבת העיתונאים לפני משחקה של הקבוצה נגד אוקזר בליגת האלופות, והוא כמובן לא נכלל בסגל הקבוצה.

מעבר לכך, מוריניו, שרצה מאוד את לאון בשורות הקבוצה, לא התרשם ממנו במשחקים מאז שנפתחה העונה והוא כנראה לא בונה עליו. לאון עשוי להיות מושאל למילאן, לה היסטוריה ארוכה של מעקב אחרי השחקן בן ה-23. מוריניו עשוי לא לכלול את לאון גם בסגל הקבוצה לקראת משחקה הקשה נגד דפורטיבו לה קורוניה ביום ראשון, ונראה שזה יכולה להיות סופה של התקופה הקצרה של לאון בריאל.

פפה רוצה שדרוג משמעותי בשכר

מי שעוד עשוי לעזוב את ריאל בסוף עונת 2012, אז מסתיים חוזהו בקבוצה, הוא הבלם הפורטוגלי פפה. העיתון "אס" מפרסם כי הבלם הבינלאומי לא היה מרוצי מהתנאים שהוצעו לו על ידי הבלאנקוס.

לפי הפרסומים הבלם בן ה-27 רוצה שכר בגובה 5 מיליון יורו לעונה, בעוד ריאל מוכנה להציע לו 3.5 מיליון יורו עד 2015. למרות שפפה טוען שהוא נהנה בסנטיאגו ברנבאו, הרי שהוא לא יהיה מוכן לוותר על סכום כה משמעותי לאור העובדה שהוא סבור שהוא שחקן חשוב בסגל הקבוצה.

כיום מרוויח פפה בחוזה הראשון שעוד נחתם איתו שכר של 1.8 מיליון יורו בעונה, והוא רוצה שדרוג משמעותי. אם לא כן, לא מן הנמנע שהוא יפנה עורף לקבוצה שהביאה אותו לשורותיה ויחפש לו יעד אחר לכיבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully