וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני הוא לא מכונת שערים: "אני רק בן אדם"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד מכה על חטא: מתנצל על הבגידה: "גם נפגעתי", ומצטער על המונדיאל הכושל. מאקדה יושאל ללאציו

אחרי המונדיאל האישי והקבוצתי הכושל, שערוריית הבגידה באשתו קולין ופתיחת העונה הרעה במדי מנצ'סטר יונייטד, מתפנה ווין רוני להגיב. השד האדום מבקש את רחמי האנשים: "אני רק בן אדם". אמר.

הסקורר הבוגדני הגיב לפרשה האחרונה מחוץ למגרש: "גם אני נפגעתי מכל הסיפור, אבל אני צריך להתגבר על זה ולחזור לשחק כדורגל כפי שאני יודע". רוני אף התייחס למונדיאל, ואמר: "זה היה טורניר רע מאוד עבורנו ועבורי, לא הצלחתי להגיע לכושר שרציתי. זה קשה לשכוח זאת באחת ולחזור להתנהג רגיל.

"כשאתה נוסע לטורניר הכי גדול וחשוב בעולם, אתה רוצה להוכיח את עצמך ולא הצלחתי לעשות זאת", הוסיף רוני. "עשינו הכנה טובה לפני, אבל על המגרש זה לא החתבר לנו".

רוני ייעדר ממשחקה של קבוצתו נגד סנדרלנד עקב הפציעה ממנה הוא סובל בקרסול, אבל הוא מצופה להיות בסגל נבחרת אנגליה לקראת משחקה בקמפיין מוקדמות יורו 2012 נגד מונטנגרו. "אני יודע שאני יכול לשחק טוב יותר", הוסיף החלוץ. "אם אעשה זאת, אני יודע שאחזור למוטב".

בתוך כך, שחקן מנצ'סטר יונייטד פדריקו מאקדה יושאל ללאציו בחלון ההעברות בינואר, כך סוכם בין שתי הקבוצות. בסיום העונה תקבל הקבוצה האיטלקית אפשרות לרכוש את השחקן מהשדים האדומים, לאחר שלוש שנים בשורות הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • ויין רוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully