וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר ושוואי נוצחו בגמר טורניר הזוגות בטוקיו

בנסובה וסטריקובה ניצחו 4:6, 6:4, 8:10. ווזניאקי זכתה לאחר ניצחון על דנמטייבה, סנסציה בבנגקוק: נדאל הודח בחצי הגמר

קרוליין ווזניאקי זכתה הלילה (בין שישי לשבת) בטורניר טוקיו (סך פרסים: 2 מיליון דולר), לאחר שגברה בגמר על המדורגת 7 אלנה דמנטייבה. הדנית הפסידה את המערכה הראשונה 6:1, אולם התגברה וניצחה את שתי המערכות הבאות 2:6, 3:6 כדי לזכות בטורניר בבירת יפן ובתואר החמישי שלה בסך הכל העונה.

לאחר שזכתה בטורניר, אם תצליח הדנית היפהפייה להגיע לפחות עד רבע גמר טורניר בייג'ינג, שייצא לדרך בתחילת השבוע הבא, הרי שהיא תעקוף את סרינה וויליאמס ותעפיל לראש הדירוג העולמי.

"כמובן שלהיות מספר 1 בעולם זו מטרה חשובה עבורי", אמרר ווזניאקי, שגרפה בעקבות הניצחון סכום צנוע של 300 אלף דולר (בעוד דמנטייבה הסתפקה במחצית הסכום), "אבל אני רק מתרכזת כעת בלזכות בטורניר הבא. אני מרגישה שאני יכולה לנצח כל אחת עכשיו. השתפרתי לא רק מבחינה פיזית אלא גם מנטלית. זה התואר ה-11 שלי בקריירה אז אני מאוד שמחה".


* המחבט הבכיר של ישראל שחר פאר ופנג שוואי נוצחו הלילה (בין שישי לשבת) בגמר טורניר הזוגות בטוקיו על ידי צמד הצ'כיות, איבטה בנסובה ובורבורה זלהובה סטריקובה. הצ'כיות ניצחו 4:6 את המערכה הראשונה, כאשר הישראלית והסינית אינן מוותרות ומנצחות את המערכה השנייה באותה תוצאה. אלא שהצ'כיות סיימו את המפגש כשידן על העליונה לאחר שניצחו בסופר טיי ברייק 8:10 וזכו בטורניר.


* ירקו ניימינן הפיני העפיל לגמר טורניר בנגקוק שבתאילנד לאחר שניצח את הגרמני בנג'מין בקר 3:6, 2:6. בגמר הטורניר יפגוש ניימינן את גיז'רמו גרסיה-לופז, שחולל הפתעה גדולה בחצי הגמר השני כאשר גבר על בן ארצו רפאל נדאל 6:2, 6:7, 3:6, בתום קרב בן שעתיים ו-45 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully