וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקו התפטר מתפקידו בפלמנגו

ארבעה חודשים בלבד לאחר שמונה למנהל מקצועי, עזב כיוון שהאוהדים מיררו את חייו. נשיאת המועדון: "הלב שלי שבור"

שחקן העבר הגדול, זיקו, פרש אמש (שישי) מתפקידו כמנהל המקצועי של פלמנגו, ובכך ממשיכה הקבוצה הכי פופולארית בברזיל במסלול ההתרסקות שלה העונה. זיקו פירש את עזיבתו בכך שהוא מאס במספר לא מבוטל של אוהדים שמיררו את חייו והפכו אותם לבלתי נסבלים עבורו.

העזיבה הפתאומית והמאוד מפתיעה הגיעה ארבעה חודשים בלבד לאחר שמונה לתפקיד במועדון בו שיחק בעבר ועשה חיל. כ-100 אוהדים התומכים בזיקו ניצבו לפני משרדי המועדון והניפו שלטי עידוד לשחקן העבר, כאות מחאה נגד אלו, שלטענת זיקו, גרמו לו סבל.

"זה בלתי אפשרי לעשות מה שרציתי בפלמנגו", הודיע זיקו בהודעת הפרישה שלו. "הרגשתי שהנוכחות שלי במועדון לא הייתה רצויה וגרמה להרבה אי נוחות וחילוקי דעות בין אנשים. זה בלתי אפשרי עבורי להמשיך עוד".

נשיאת המועדון פטריסיה אמורים הייתה עצובה מהעזיבה. "הלב שלי שבור", אמרה מדוכדכת. "הפרויקט שלנו לעתיד נסוג לאחור, עכשיו אנחנו צריכים לייצב את ההווה שלנו. זיקו גדול וחזק, בגלל זה הוא זיקו".

זיקו, ששב לפלמנגו, חתם בקבוצה כמנהל המקצועי שלה בסוף חודש מאי לתקופה של ארבע שנים. הוא דרש שמשכורתו לא תשולם על ידי המועדון, אלא מהספונסרים שלו כדי לא להכביד עליו עקב הקשיים הכלכליים הגדולים בהם הוא נתון. למרות שהקבוצה זכתה באליפות הברזילראו רק בשנה שעברה, הרי שהעונה היא מתקשה מאוד בליגה ומדורגת במקום ה-15, שלוש נקודות מעל הקו האדום והיא כבר החליפה שלושה מאמנים העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully