וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנדה ראמוס חתם לארבע שנים בדנייפרו

מאן ריאל, סביליה וטוטנהאם לשעבר נחת בליגה האוקראינית ויחליף את בסונוב: "זה ניסיון חדש". גזאייב התפטר מדינמו קייב

מתברר שיש חיים אחרי ריאל מדריד. חואנדה ראמוס, שעד לא מזמן אימן את הבלאנקוס, מונה היום (שישי) למאמנה של דנייפרו לאחר שחתם על חוזה לארבע שנים במועדון האוקראיני. ראמוס, שאימן גם בטוטנהאם, מחליף בתפקיד את ולדימיר בסונוב, שפוטר לפני כחודש אחרי רצף של תוצאות רעות.

"זה יהיה ניסיון חדש", אמר ראמוס בן ה-56 לאחר מינויו לתפקיד. "תמיד חשבתי שהשפה של הכדורגל היא אוניברסלית. הם הציעו לי סדרה של פרויקטים ומבחינה אישית תמיד חשבתי שזה מעניין לבדוק אפשרויות חדשות במקצוע הזה".

דנייפרו, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי, עלתה למקום השלישי הערב אחרי ניצחון 0:3 על מטאלורג. למרות זאת, בינתיים נראה ששחטאר דונייצק ודינמו קייב מתחילות לברוח לה. ראמוס אימן במספר קבוצות, אבל זכור בעיקר מבחינת ההצלחה שלו בקדנציה בסביליה כשאימן שם בין 2005 ל-2007 וזכה עם הקבוצה שנתיים ברציפות בגביע אופ"א ופעם אחת בגביע המלך.

לאחר כן עבר ראמוס לטוטנהאם ב-2008, אבל פוטר לאחר שלא הצליח לתפוס מקום בצמרת. התחנה הבאה בקריירה של הספרדי הייתה ריאל, שם אימן במשך שישה חודשים והוביל את הקבוצה למקום השני בליגה ב-2009. תפקידו האחרון היה בצסק"א מוסקבה, שם הוא החזיק מעמד כחודש וחצי בלבד.

* ואלרי גזאייב התפטר מאימון דינמו קייב, פחות מיממה לאחר שהקבוצה נוצחה בליגה האירופית 2:0 על ידי שריף טיראספול במולדובה. גזאייב את כשהקבוצה נמצאת במקום השני בליגה האוקראינית, שתי נקודות מאחורי שחטאר דונייצק. מי שיחליפו לעת עתה הוא אולה לוז'ני, לו 240 הופעות ליגה במדי דינמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully