וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורוליג: אלבה ברלין, ברגע האחרון

שלשה של ג'נקינס לגרמנים נגד ורסאץ', שניצחה 73:78, סידרה להם מקום בסיבוב השלישי. גם לה מאן, חימקי ושרלרואה עלו

שני המקומות בשלב הבתים של היורוליג עדיין פנויים, והערב (שישי) נערכו ארבעה משחקים בסיבוב המוקדמות השני בכדי להגיע אליהם. שרלרואה, שניצחה בבלגיה את קאזאן 69:75, עלתה לסיבוב השלישי והמכריע. הרוסים הצליחו אמנם לנצח 71:75, אבל זה כמובן לא הספיק להם למול 3,000 צופים.

שרלרואה הפגינה משחק רע מאוד ברבע הראשון, שבו קלעה שמונה נקודות בלבד, כשאל המחצית היא ירדה בפיגור 26:35. ברבע השלישי היא נתנה פייט מצוין בהתקפה והצליחה לצמק עד כדי נקודה (55:54) וסיימה עם הפסד מינימלי שסידר לה מקום בשלב הבא. ג'וזף גומיס קלע 16 נקודות לשרלרואה ודאג שהיא תישאר בעניינים במאני טיים, כריס היל סייע לו עם 15 נקודות משלו. אצל קאזאן בלטו בעיקר מאצ'יי לאמפה (21 נקודות) וקלי מקארתי (18).

אחרי שמחצה את קייב 58:87 באוקראינה, חימקי לא נאלצה לעבוד קשה מדי בגומלין שנערך ברוסיה וניצחה 67:74, במשחק שבו שותפו כל שחקני הסגל של סרחיו סקאריולו. חימקי אמנם פיגרה 39:35 במחצית, אבל התאוששה יפה מאוד בהמשך והשלימה את המשימה כמו שצריך, כשקית' לנגפורד סיים כקלעי המוביל עם 14 נקודות, לפני ארבעה שחקנים נוספים שסיימו בדאבל פיגר (תומאס קלאטי, אלכסיי סרבאסנקו וקרשימיר לונצ'אר קלעו 11 נקודות כל אחד, סרגיי מוניה קלע 10).

המשחק הדרמטי ביותר היה בין יריבת הפועל גלבוע/גליל עליון בסיבוב הראשון, המופארם ורסאץ' לאלבה ברלין, שהצליחה להעפיל לסיבוב הבא בנקודה. אלבה ניצחה בשש הפרש במשחק הראשון והפסידה 78:73 בגומלין בזכות שלשת ניצחון דרמטית של ג'וליוס ג'נקינס בשניות האחרונות. מילאן מצ'באן, שהוביל את וראסץ' בכל משחקיה האחרונים, קלע הפעם רק 15 נקודות. ג'רום ג'ורדן סיים כקלעי המוביל עם 16. ג'נקינס היה הבולט בשורות אלבה עם 22 נקודות.

משחק מרתק נוסף היה הדרבי הצרפתי בין וילרבאן ללה מאן, שניצחה בעשר הפרש במשחק הראשון, ולמרות שהפעם היא נכנעה 71:63, היא תתמודד בשלב הבא על מקום בשלב הבתים של היורוליג. לה מאן אמנם קלעה 22 נקודות בלבד במחצית הראשונה, אבל הצליחה להתאושש ברבע האחרון ולסיים עם הפרש שהספיק לה כדי לעלות. דבון ג'פרסון היה הבולט בוילרבאן, אבל 18 נקודות ו-13 ריבאונדים שהוא תרם לא הספיקו, כשאנחל וסאלו (17 היה גם הוא טוב). אנטואן דיוט היה הבולט בשורות לה מאן עם 18 נקודות.

בשלב הבא תתמודד שרלרואה מול אלבה ברלין וחימקי תשחק נגד לה מאן.

* ליאז', יריבת הפועל ירושלים במוקדמות היורוקאפ, פתחה את העונה בבלגיה עם הפסד 75:70 לאנטוורפן. דארנל ווילסון קלע 21 נקודות לאנטוורפן, בעוד למפסידים קלע אנריאה סטיפאנוביץ' 16 נקודות, כשגאי מויה ולאונרד מאטלה קלעו 15 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully