וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברופולוס שב מפרישה והצטרף לסגל יוון

חלוץ א.א.ק אתונה, שחזר למומנטום אישי מצוין אחרי שנתיים בפרנקפורט, הסכים לבקשתו של סנטוס ועשוי לשחק נגד ישראל

בנבחרת יוון עסוקים בנבחרות לטביה וישראל, אבל בינתיים זוכה מאמן הנבחרת, פרננדו סנטוס, לקבל את החלוץ ניקוס ליברופולוס, שפרש לפני שנה מהמדים הלאומיים, בחזרה. סנטוס זימן את החלוץ בן ה-35, שנמצא ביכולת טובה בליגה היוונית מאז שהצטרף לא.א.ק אתונה אחרי שנתיים בפרנקפורט, והחלוץ נעתר לבקשה שלו.

ליברופולוס סיים את הקריירה הבינלאומית שלו לפני שנה, ועל רקע הפרישות של תאופניס גקאס ויואניס אמאנטידיס, סנטוס הביע את רצונו לראות את ליברופולוס מחזק את הנבחרת להמשך טורניר מוקדמות היורו. נכון לעכשיו יוון מדורגת במקום החמישי עם שתי נקודות בלבד אחרי שסיימה ב-1:1 נגד גאורגיה ונפרדה ב-0:0 מול קרואטיה.

בשבוע הבא ביום שישי היא תארח את לטביה כשארבעה ימים לאחר מכן היא תארח את נבחרת ישראל במטרה לשפר את מצבה בבית.

הסגל המלא:

שוערים: מיכאליס סיפאקיס (אריס), אלכסנדרוס צורבאס (פנאתינייקוס).

שחקני הגנה: לוקאס וינטרה (פנאתינייקוס), סוקרטיס פפאסטאטופולוס (מילאן), אברם פפאדופולוס (אולימפיאקוס), סטליוס מאלזאס (פאוק), ניקוס ספירופולוס (פנאתינייקוס), ואסיליס טורוסידיס (אולימפיאקוס), גיורגוס צאבלאס (פרנקפורט).

שחקני קישור: קוסטאס קאצוראניס (פנאתינייקוס), אלכסנדרוס ציוליס (סנטאנדר), גיורגיוס קראגוניס (פנאתינייקוס), פנטליס קאפס (א.א.ק אתונה), סוטיריס ניניס (פנאתינייקוס), פנאיוטיס קונה (ברשיה), אנסטסיוס פריטאס (אריס).

חלוצים: דימיטריס סלפינגידיס (פאוק), קוסטאס מיטרוגלו (אולימפיאקוס), ניקוס ליברופולוס (א.א.ק אתונה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully