וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עוד סיבוב בדרך למפגש אפשרי?

מכבי ראשל"צ תפגוש בשבת את קראס וולנדאם במסגרת גביע האיגוד האירופי, הפועל ראשל"צ תשחק בבית נגד פורטוביק יוז'ני

ליגת העל בכדוריד עדיין לא נפתחת, אבל בינתיים סוף השבוע יספק שני משחקים מסקרנים במסגרת גביע האיגוד האירופי, כאשר האלופה מכבי ראשון לציון תתמודד מחר (שבת, 19:00) נגד אלופת הולנד קראס וולנדאם. המשחק, שייערך בעיירה הסמוכה לאמסטרדם, יתקיים במסגרת הסיבוב השני של המפעל, כשהמטרה של הצהובים, שהעפילו אוטומטית לסיבוב הזה, תהיה להביא את המשחק להכרעה בבית מכבי בראשון לציון בשבת הבאה.

וולנדאם נחשבת לקבוצה הטובה ביותר בליגה ההולנדית, אותה היא מוליכה לאחר ארבעה מחזורים, כשבעונה האחרונה היא לא התקשתה לזכות באליפות. עם זאת, בראשון לציון יכולים להיות מעודדים מהמסורת ההולנדית שכן וולנדאם לא הצליחה לעבור את הסיבוב השני בגביע האירופי בשנים האחרונות.

מכבי ראשון לציון בסך הכל רשמה הופעות מכובדות יותר במפעל בשנתיים האחרונות, כשהשיא היה הופעת הקבוצה בשמינית גמר המפעל מול אסטרחן הרוסית, אז הייתה קרובה הקבוצה להעפלה היסטורית לרבע הגמר. בעונה שעברה הגיעה הקבוצה לסיבוב השלישי.

במפעל משחקת גם סגנית האלופה הפועל ראשון לציון, שהחלה את דרכה כבר בסיבוב הראשון, בו לא התקשתה להביס בשני משחקים את גסאו טביליסי הגאורגית (32:50 ו-24:42). אגב, ראשון לציון סיימה את הסיבוב הזה עם 92 שערי זכות, שהם שיא כיבוש במפעל בשנים האחרונות. שיא כל הזמנים שייך לוואקר תון השוויצרית, שכבשה בצמד משחקים מול באקו הרומנית 101 שערים, באוקטובר 2003, באותו מפעל.

בהפועל ראשון לציון כבר מתכוננים למפגש מול פורטוביק יוז'ני האוקראינית. שני המפגשים מול האוקראינים יתקיימו בראשון לציון לאחר שהיריבה ויתרה על הביתיות שלה בסוף השבוע הבא. יוז'ני האוקראינית נחשבת ליריבה חזקה, ומדובר בקבוצה ששיחקה לפני ארבע עונות בשלב הבתים של ליגת האלופות, והגיעה לפני שנתיים לרבע גמר גביע האיגוד האירופי. עם פתיחת העונה בליגה האוקראינית מדורגת הקבוצה במקום השלישי.

פרט פיקנטי שנמצא מעבר לפינה מתגלה אם מביטים לעבר הסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי כשייתכנו למעשה שלושה מפגשים מסקרנים: הראשון מפגש פיקנטי מול למגו הגרמנית, בה מככב אבישי סמולר. מפגש מסקרן יכול להיות גם לעידן מימון, כאשר בסיבוב השלישי הוא יוכל לפגוש את קבוצתו לשעבר בגרמניה, גופינגן, וכמובן ייתכן גם דרבי ראשוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully